luni, 25 martie 2013

Cugetarea zilei - de-ale gurii

Laptele conţine alfatoxine, carnea de vită are aromă de cal bătrân, pieptul de curcan şi pui conţin toate medicamentele de pe reţeta primită de la medic. În plus, toate sunt supuse inflaţiei şi, ca urmare, tot mai scumpe. 

Soluţia ar fi să-l chemăm pe guru indian care a trăit 70 de ani fără să mănânce sau să bea nimic ca să ne facă un training pe tema postului total. 

În nici un caz să nu ne apucăm să mâncăm buburuze şi margarete.





34 de comentarii:

  1. ''Un mar pe zi tine doctorul departe'', acolo o sa ajungem: la un mar pe zi:).
    Frumoase lucrari. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar se pune întrebarea - ce fel de măr? că şi aici sunt mere şi mere :)

      Ștergere
  2. Uf si cica marul in coaja lui plina de vitamine se acomodeaza substantele din solutia pentru stropit. O sa ajungem la mancat ganduri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De lemn sau de fier? La gardurile de lemn m-aş mai băga, dar la alea de fier, nu :)

      Ștergere
    2. M-ai facut sa deschid ochi si mai tare :)) eu am zis ganduri, nu garduri, dar probabil le vom lua pe rand. :)

      Ștergere
    3. :))))))))))))) Am văzut garduri :))) probabil mi-e foame, de aia :))

      Ștergere
  3. Buburuzele si margaretele sunt de admirat! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum sa mangam bubureze si margarete cand sunt realizate asa de frumos?:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar n-o fi mai bine sa nu na mai uitam noi la tv sa nu mai auzim atatea grozavi? N-or fi avut tot asa ceva si pana acum? Cred ca e din nou o isterie a media...

    In fine...Mai bine ma uit la peisajul de pe felicitare, ca tare fain este! :) Arata minunat!
    Merci de cugatare (era sa zic mugetare) ;))
    O seara placuta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *sa nu ne mai uitam...grozavii...
      am tastat repede... scuze. nu vreau sa creada oamenii ca nu stiu sa scriu ;)

      Ștergere
    2. Mugetare :))))))
      Stai liniştită că din grabă toată lumea face greşeli.

      Ștergere
  6. Ultima e gargarita sau melc? ca vad ca lasa dara in urma...:)
    E frumoasa, zau!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce ai "gatit" tu aici, nu mancam. Insa, in rest topim tot :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumoasa este buburuza ta! mi-ai inseninat chipul in aceasta seara gri, cu lapovita si ninsoare :) multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase felicitårile ... asa primåvåratice. Tocmai bune så ridice moralul celor ce nu le-a plåcut valul de frig... pe care nu eu l-am suflat de pe aici ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu cine l-a suflat, dar l-a suflat rău de tot.

      Ștergere
  10. Nu e tipul ala care face un soi de fotosinteza? Stiu ca sunt cateva sute in lume. Numai ca nenea guru nu munceste, nu face nimic, doar mediteaza. Ii convine sa traiasca cu apa si lumina ca plantele! Iti ies grozav de frumoase quillingurile, cred ca ai muncit ceva la gargarita aceea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-ar cpnveni să fotosintetizez, dar meditaţiile m-ar plictisi de moarte.
      Nu, asta cu gărgăriţe e mult mai simplu de făcut decât roaba cu flori. Acolo e nevoie de mai multă minuţiozitate.

      Ștergere
  11. Lasa-ma, ca mai am inca in ochi imagini cu batrana jainista care a cautat spiritualitatea infometandu-se si renuntand la apa... Am povestit duminica despre ea... :((
    Tare dragute au iesit minunile de aici...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am văzut pe National Geographic. Doamne fereşte, ce aberaţii pot să scoată unii în numele religiei!

      Ștergere
  12. Buburuzele din pacate mai trebuie sa astepte un picut. Iarna refuza sa plece!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iarna asta e ca mufsafirul primit cu drag şi care apoi are obrazul gros şi nu se dă dus :))

      Ștergere
  13. Pai n-om manca buburuzele si margaretele tale frumoase,da'putem incerca cu alea de prin gradina,cand apar,poate fac bine la silueta si la sanatate,mai stii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi să încerci şi să ne spui ce efect au :)

      Ștergere
  14. Si medicamentele pe care majoritatea romanilor le iau zilnic, contin substante chimice sintetizate, iti dai seama? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic din ce înghiţim nu e cum ar trebui să fie.

      Ștergere
  15. Cum sa mancam buburuzele? Apoi cine ne mai zice unde de vom marita!? Si margaretele? Pai cine ne mai zice daca ne iubeste!!?:))

    RăspundețiȘtergere
  16. Buburuzele alea... cred ca nici n-ar fi rele facute crocant, cu sos de margarete.
    Glumesc, desigur. Chiar mi se par dintre cele mai inofensive si simpatice insecte. Si atat de fotogenice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chemăm juriul Masterchef să-ţi analizeze acest preparat exotic :)

      Ștergere