joi, 21 martie 2013

Cugetarea zilei - bicicleta

Nici nu credeam că voi găsi cugetări pe tema asta şi mă temeam că va trebui să-mi pun mintea la contribuţie să scot ceva deştept, dar, din fericire, Google găseşte orice.


  • "Viaţa este ca mersul pe bicicletă. Nu poţi să-ţi păstrezi echilibrul stând pe loc." - Linda Breakeall
  • "Bicicleta este un vehicol ciudat. Pasagerul este motorul." - John Howard
  • "Un intelectual este un om care nu ştie cum să parcheze o bicicletă." - Spiro T. Agnew (uite aşa am scăpat de grija că aş fi vreo mare intelectuală nerd , dar port ochelari ca să dau impresia.)
  • "Bicicleta este cel mai civilizat vehicul cunoscut de om. Alte forme de transport se dezvoltă până devin de coşmar. Doar bicicleta rămâne curată la inimă." - Iris Murdoch (în calitate de cetăţeni ai unei ţări cu două mari fabrici de automobile, ar trebui să nu fim de acord)
  • Murphy despre ciclism: "Oriunde te duci, e la deal şi contra vântului." 
  • "Viaţa este ca o bicicletă cu zece viteze. Cei mai mulţi dintre noi avem viteze pe care nu le folosim niciodată." - Charles M. Schulz
  • Iar în final o sugestie pentru guvernanţi:  "Să taxeze an de an/ Puricii de pe ecran/ Muştele de pe carpetă/ Caii de la bicicletă ..." - epigramă de Janet Nică. Are şi Mixy o sugestie pe tema impozitării.

Eu n-am nici o sugestie, doar proiectul handmade al zilei care se prezintă tot pe două roţi:




41 de comentarii:

  1. Frumoasă epigrama, la obiect :), iar proiectul seamănă cu o bicicletă pentru tineri căsătoriți, ar merge să faci un tandem :d În orice caz, mă duce cu gândul la primăvară și la plete în vânt...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are Raluca (Custom paper design) un model de invitaţie de nuntă cu două biciclete, foarte drăguţ.

      Ștergere
  2. Eu cand aud de bicicleta, ma gandesc la piesa celor de la Queen. :) Ador piesa aia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare cu propriile asocieri mentale :)

      Ștergere
  3. Multumesc pentru felicitare !!! E superba! Mi-a starnit cheful de a iesi la plimbare cu bicicleta ;) Astept soarele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să creşti mare! Şi eu am chef - căldură mai aştept.

      Ștergere
  4. Tare draguta felicitarea! Am auzit mai devreme la radio ca va fi un meeting al biciclistilor ca sa bage pistele pentru biciclete pe sosea, nu pe trotuar. Sau cam asa ceva. :D
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, şi în Baia Mare sunt câteva piste, dar pe trotuare, la înghesuială cu pietonii. Chestia e că nu ştiu dacă ar putea fi mutate pe marginea străzilor că nici astea nu-s foarte late.

      Ștergere
    2. Asta-i problema: nu-i loc pe nicaieri pentru biciclisti!

      Ștergere
    3. Propun ca în fiecare an între 1 aprilie - 1 octombrie să se interzică circulaţia auto şi să fie permise doar bicicletele. Mediul ar fi mai fericit decât taxa aia idioată pt. maşini.

      Ștergere
    4. =))) Eu sunt de acord! Si-asa stau cu permisul in buzunar si masina in parcare; nu conduc deloc. =))

      PS: Tot am incercat sa dau de un formular de contact privat ca sa continui discutia cu plicurile/cutiutele, dar n-am gasit. A se lua in calcul si ca-s obosita si poate-mi scapa si ca-s mioapa si poate-mi scapa. =))) Imi poti trimite un mesaj pe formularul meu de contact si continuam pe mail? :D

      Seara frumoasa! :)

      Ștergere
    5. Am la profil, dar lasă că-ţi scriu eu :)

      Ștergere
  5. Oooo...imi place proiectul!
    Gogule sa traiasca... gasim ce vrem si ce nu vrem ! :))
    Faine cugetari!
    O zi minunata, Andreia !

    RăspundețiȘtergere
  6. Talent:) Cugetarile sunt interesante:-? Deci sa inteleg ca nu sunt om prea intelectual daca stiu sa'mi parchez bicicleta:)) Si bine ca impoziteaza doar caii putere de la bicicleta...a mea e mai eco, nu are cai putere..merge pe 2 picioare putere:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai liniştită că ăştia impozitează şi apa de ploaie, imediat vor impozita şi picioarele-putere :)

      Ștergere
  7. Data viitoare sa faci si varianta cu roti ajutatoare, ca unii nu stiu sa mearga numai pe doua roti.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, atunci aceşti unii sunt mai rău decât intelectualii :))

      Ștergere
  8. Sa vinaaa primavaraaa! Sa ne plimbam cu bicicletaaaa! Ce vesele si colorate felicitari, sunt grozave!

    RăspundețiȘtergere
  9. Murphy asta a fost un adevarat Gica Contra :))
    Frumoasa felicitarea si ca idee si ca realizare. Imi place mult.
    O zi frumoasa, Andreia draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dacă nu era el nici nu ştiam câte neplăceri sunt pe lume, dar a trebuit el să le descopere ;)

      Ștergere
  10. Ce dragutica e! Perfecta pentru cei care iubesc sa mearga pe bicicleta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pentru ceilalţi că poate se mobilizează :)

      Ștergere
  11. felicitarea creata de tine este minunata! o dovada a fanteziei si frumusetii sufletului tau, felicitari! ;)

    acum aproape 3 ani am acsris un articol interesant despre bicicleta: http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2010/04/bicicleta.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nemernicul de Google nu m-a dus la articolul tău unde ai scris foarte interesant despre începuturile bicicletei

      Ștergere
  12. Ce idee faina de felicitare!
    Biciclete sunt aici la noi destule ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi să faci nişte mărgele cu biciclete, ar fi drăguţe :)

      Ștergere
  13. Doamne, dar câtă răbdare şi pasiune trebuie să ai ca să faci aşa minunăţii!
    Fain blog! Luminos, pozitiv...
    Mai vin pe-aci. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos. E deschis la orice oră :)

      Ștergere
  14. Foarte reusitå felicitarea si la fel introducerea ;-)
    Sunt un mare fan al bicicletei, dar care-i in asteptarea primåverii pt. a "dezghetza" oasele mele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact la fel aştept şi eu. Şi am citit pe net că în zona mea aprilie va fi rece şi ploios, offf :(

      Ștergere
  15. Am admirat rotile de la bicicleta! Foarte frumos ti-au iesit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bicicleta n-am tăiat-o cu mâna mea, ci cu maşinuţa mea de tăiat forme :)

      Ștergere
  16. Wow! Proiectul e fantastic! Bicicleta roz? Eu micuta fiind imi doream una rosie. Si cica o primesc daca vin acasa cu flori in coronita! Si ghici ce! Am venit insa bicicleta nu....:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off ... trebuia să primeşti bicicleta!

      Ștergere
  17. Ce dezamagire pe mine! Sa aflu la 42 de ani ca nu e nici urma de intelectual in mine... :)) Numai domnul G., vecinul de la parter, e vinovat. El m-a invatat sa merg pe bicicleta si sa o parchez. :))
    Bravos pentru epigrama gasita, bravos pentru prima cugetare, bravos pentru felicitare! Si un calduros La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să fie pedepsit domnul G. :))
      Se mulţumeşte frumos :)

      Ștergere
  18. Ce frumoasa e felicitarea, eu pedalez pe bicicleta doar cu gandul, nici nu e nevoie de parcat :)

    RăspundețiȘtergere