marți, 12 februarie 2013

Tutorial quilling scurt via Youtube

Nu ştiu cum peregrinând pe Youtube am dat peste acest tutorial ce exemplifică un mod diferit de a face petalele unei flori:


M-am înarmat cu un pieptene micuţ obişnuit şi fâşii de hârtie şi m-am pus pe învârtit până ce au ieşit nişte petale cât de cât prezentabile.

Ce mă nemulţumeşte este faptul că tantiei din videoclip îi ies petalele strânse frumos, cu mijlocul plin, iar ale mele se crăcănează şi au un gol în mijloc. Oricât le-am strâns, le-am pus un pic de lipici, tot s-au crăcanat.
Aici puteţi vedea câteva mărţişoare cu flori lucrate în acest mod.





Asta se apropie un pic de cum aş vrea să fie: i-am inserat în mijloc o fâşie deschisă la culoare şi am strâns bine petala în jurul ei, dar tot nu e ca în filmuleţ.



Trebuie să mai studiez problema, dar până una alta lucrez pe bandă rulantă căci voi participa la un târg de mărţişor şi îmi trebuie multe-multe. Sper să fie pe placul vizitatorilor la târg.

Iar dl. Rolling de 2 ani încoace nu mai dă bani pe mărţişoare, tot mie îmi îmi plasează comanda. Însă plăteşte el în alt mod, nu scapă netaxat. winking

24 de comentarii:

  1. Parca sunt chiar mai frumoase florile facute cu aceasta tehnica. Descoperi tu pana la urma care este secretul.
    Bafta multa la targ, Andreia! Sa rupi gura targului, cum se spune! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Misto:) Succes la targ..Oricum si eu voi apela la tine pentru niste martisoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes! Vorba Vienelei, sa rupi gura targului! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi. Sărmanul târg va rămâne gură spartă :))

      Ștergere
  4. Mă gândeam eu că nu-l ierți pe dl Rolling... Hai, fugi acum, că te țin din treabă !...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi cum? Totul se plăteşte cumva cândva :D

      Ștergere
  5. Sunt superbe creatiile tale! Felicitari... esti de admirat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc. Chestia e că îmi place să fac, ceea ce se vede şi în mormanul de aine necălcate :)

      Ștergere
  6. Petalele mai cracanate sunt sexy!Trebuie sa le vezi ca pe un unicat , nici n-ar fi ok sa iasa la fel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă tu zici că-s mai sexy, atunci m-am liniştit :)

      Ștergere
  7. Cred ca nici lu' tanti aia nu-i ies lipite in mijloc ci doar ceva mai uniforme. Am vazut un gol si acolo intre cele doua jumatati, ca sa zic asa.
    Cred ca e doar din cum tii de stransa fasia cu mana. Respectiva are multa experienta pe care o vei capata si tu. :)
    Sunt foarte frumoase toate. Spor!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cum zicea cineva "exersaţi, exersati, exersaţi" :)
      Apoi sper să-mi iasă petalele mai grupate, aşa încât să-mi placă mai mult

      Ștergere
  8. Esti prea severa cu tine insati, mie mi se pare ca au iesit foarte frumos, sunt sigura ca vei avea succes la targ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte interesant.. o sa incerc si eu...desi nu stiu daca am toate materialele necesare..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ţi trebuie multe materiale: coli colorate, foarfece, pieptene , lipici şi ... timp. :)

      Ștergere
  10. Ti'au iesit genial! Cu siguranta o sa fi foarte apreciata la targul de martisoare :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt asa de reusite. O idee minunata. As dori sa adaug si acest model de martisor in colectia de martisoare http://kemell.k5.ro/colectii-2/martisor/ Te asteptam cu drag sa participi si cu alte idei minunate. Multumim pentru idei.

    RăspundețiȘtergere