miercuri, 6 februarie 2013

Miercurea fără cuvinte 6 - amintiri animate din copilărie

Vă mai amintiţi?

- www.desene-animate.com -

- ro.wikipedia.org -

- www.devianart.com -

- www.animeclick.it -

- www.comicvine.com

- www.boris.ecomunicate.ro -


Mai multe imagini, animate sau nu, găsiţi la Carmen .

38 de comentarii:

  1. Captain Planet si Turtles NInja :D Si acum le revad cu drag...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păcat că nu se mai dau pt toată puştimea.

      Ștergere
  2. Le adoram! Absolut toate cele prezentate de tine si ce putin tineau atunci! Vreo 15 minute parca .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pe vremea lui Ceauşescu ţineau chiar şi mai puţin (5-10 minute), dar după revoluţie au început să fie câte 30 de minute/zi, înainte d eştiri şi atunci nu mai vedeai picior de copil pe afară, toţi eram în casă la desene.

      Ștergere
  3. imi amintesc de Mihaela si cele "1001" de seri si cat am plans atunci cand am calculat cat vor tine cele 1001 de seri cu povesti care asa credeam eu,se vor termina :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu Mihaela erau şi cărţi de benzi animate, am avut vreo 2.

      Ștergere
  4. OMG ! trebuie să le vadă și ăștia mici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să facem petiţie către TVR să le scoată de la naftalină.

      Ștergere
  5. superb, multumesc de reamintirea lor, tare dragi mi-au fost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că şi-a picat bine să le revezi :)

      Ștergere
  6. Da,da si dupa ce ne-a taiat programul ne uitam peste "gard" la Bulgari la "деца за лека нощ" ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, bulgarii erau mai generoşi cu desenele şi filmele.

      Ștergere
  7. crezi ca se poate uita ceva? eu nu cred... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori mai uităm şi lucrurile care ne-au plăcut, dar ni le reamintim repede :)

      Ștergere
  8. Daaaaaaa :-D toate mi-su fost dragi!
    Si am mai vazut o serie de desene animate alaturi de copiii mei si soer sa apuc sa le vad si alaturi de nepoti :-)
    Happy ww! ☆★☆

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum sa nu-mi amintesc ?! Eeeee...amintiri din copilarie... :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  10. Daaa, de pe vremea noastra, ce frumoase erau... :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, deja este vremea noastră şi vremea lor

      Ștergere
  11. Daaaaaaaa! CU ele am crescut! Imi e dor de ele. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie, dar nu cred că le-am savura cu ochi la fel de mari ca atunci.

      Ștergere
  12. Nu am prins toate desenele astea, dar stiu ca aveam si joc (pe televizor ca nu am avut iped, ipod, tablete sau altele cand aveam cativa anisori) cu testoasele ninja :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, peste 20 de ani, ai să vorbeşti şi tu de desenele din vremea ta şi copiii de atunci nu vor avea habar :)

      Ștergere
    2. Sincer nu cred...poate de cele pe care le'am prins cand aveam 5-6 ani...cele de acum nu prea seamana deloc asa ca prefer sa ma uit online la cele vechi :))

      Ștergere
  13. Haaaa! Ce placere mi-a facut postarea ta. Uitasem de testoase si de Sandy Bell. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sandy Bell au fost singurele desene la care am plâns de câteva ori., aşa că nu le pot uita.

      Ștergere
  14. ce surpriza mi-ai mai facut!!:))
    la toate eram in fata televizorului....

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow! Amintiri...amintiri... :)
    Cum sa nu le tin minte? Am crescut cu ele :)
    Happy WW iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Da amintesc,puțin,pentru că eu sunt „mai mare” !
    În copilăria mea nu prea era TV pe la noi :( !
    Am mai „gustat” din ele după ce am trecut de frăgezimea copilăriei :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi la noi, mami se uita la desene împreună cu noi chiar dacă mai avea şi altceva de făcut.

      Ștergere
  17. Nu am copilărit cu ele, dar mi le amintesc de când a copilărit Cornelia cu ele. Acum Ioana şi Daniel copilăresc cu altele.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi nepoţii mei îmi povestesc de personaje de desene animate şi habar n-am despre ce vorbesc, de genul doctoriţa Pluşica şi Orăşelul leneş :))

      Ștergere
  18. Cum sa o uit pe Mihaela? Cand incepeau desenele, trebuia sa fiu in casa! Si daca ar fi sa aleg, as vrea sa fie tot ca atunci...
    Multumiri!

    RăspundețiȘtergere
  19. da, mai ales primele doua mi-au trezit brusc cateva amintiri foarte foarte vechi...dar parca ar fi fost ieri!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cum sa nu-mi amintesc? Imi plac desenele animate! :)) Si azi as sta sa ma tot uit... doar ca nu-mi plac vocile celor care le traduc in romaneste (pe la TV) si mai mult urmaresc pe net...
    Sa uit de Mihaela? "Cu creionul, pe hartie, o fetita-am desenat..." De Mieunel si Balanel? De testoase?! Asa ceva nu se uita! :))
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cand au aparut broscutele, eu deja nu ma mai uitam la desene. Dar imi amintesc cu placere zilele de duminica, cand urmaream fericita programul cu desene animate. :))
    Chiar si pentru Mihaela intram in casa. :))

    RăspundețiȘtergere