miercuri, 13 februarie 2013

MFC 7 - poveste adevărată

Şi au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi:


* foto: Andrei Niculescu, preluată de pe Facebook


Mai multe imagini ce transmit mesaje găsiţi, ca în fiecare miercuri, la Carmen.

37 de comentarii:

  1. ce frumooosssss. happy WW si tie si lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta ne dorim cu totii :) Foarte frumos...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu esti tentata sa te intrebi daca exista un secret, o reteta a fericirii in canicie?

    RăspundețiȘtergere
  4. uf... poveste...
    oricum frumoasa imagine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oricât ar fi de lung drumul lor, nu vor avea timp să-şi termine poeştile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am impresia că se ştiu unul pe altul atât de bine încât îşi cunosc deja şi poveştile ce nu au fost spuse

      Ștergere
  6. Suntem aproape de varsta lor..... si de povestea lor! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. ea ii zambeste atat de dragastos...se vede ca asa au fost toata viata lor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar el o priveşte ca şi cum ştie de ce zâmbeşte ea

      Ștergere
  8. Si bunica-mea ma incanta cu povesti despre bunicul, unele mai desuete, altele pline de melancolia. Dragostea nu e doar un puls constant si ce frumos e sa admiri pe cei ce au rezistat valurilor vietii tinandu-se de mana.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că e foarte greu pt cuplurile astea să rămână singuri. E greu pt oricine să fie singur, dar mai ales când îţi pierzi sufletul-pereche cu care rezonai perfect.

      Ștergere
  9. Doamne cat ma impresioneaza batraneii tinandu-se de mana.. pacat ca in zilele noastre abia daca se mai tin de mana tinerii... pacat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că ai dreptate - e tot mai rar gestul la toate vârstele

      Ștergere
  10. O fotografie care spune o mie de cuvinte. Explicatia se potriveste de minune.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt superbi!!
    tare imi place sa-mi mai privesc pe strada....

    RăspundețiȘtergere
  12. o, da...sunt minunati...
    ...oare care o fi secretul ?...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă mergem o dată la o aniversare a cuplurilor cu 50 de ani de mariaj, posibil să aflăm nişte secrete. :)

      Ștergere
  13. Asta cred ca este cel mai frumos lucru...sa imbatranesti langa persoana iubita si inca sa o iubesti :)
    Era tot pe facebook o poza de genul cu un citat "noi ne'am cunoscut in perioada in care lucrurile stricate se reparau, nu se aruncau" ...oare asta sa fie secretul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am văzut şi eu poza cu citatul: cred că e măcar o parte a secretului.

      Ștergere
  14. Înduioșitor și superb arată !
    Să fie sănătoși și să se bucure încă mulți ani,cine or fi !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. In Germania vad multi oameni in varsta mana in mana
    In Romania rar si putini
    De ce oare???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm ... eu n-am observat asta, a;a c[ nu ;tiu.

      Ștergere
  16. Eu n-am decat 26 de ani de casnicie, mai vorbesc peste inca vreo 20...:)

    RăspundețiȘtergere
  17. :) Frumos. Induiosator!
    Nu sunt doar povesti. Sunt destule cupluri ca acesta. Chiar si parintii mei. :)
    Happy WW, draga Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  18. frumosi mai sunt! asa-mi doresc si eu sa ajung!
    sanatosi sa fim, si sa ne bucuram toti de o batranete fericita!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Mana in mana pe drumul vietii! Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  20. Am vazut si eu o data sau de doua ori astfel de perechi...care inca se plimbau tinandu-se de mana. Impresionant!

    RăspundețiȘtergere