duminică, 24 februarie 2013

HW 8 - program de week-end

E week-end!!!

Aşa că lăsăm pe zilele lucrătoare salvarea planetei
- www.funnypicturesgallery.net - 

şi să ne preocupăm mai mult de noi înşine.

O baie cu spumă ar fi perfectă
- www.static4.depositphotos.com - 

mai ales dacă apoi e urmată de un masaj
- www.funnyanimalsite.com -

Iar un masaj îţi dă întotdeauna un chef nebun de viaţă şi mişcare
- www.karmajello.com -

Go for it! Zburdaţi cu placa pe asfalt, lăsaţi soarele de primăvară să vă mângâie obraji fără grija că vântul vă va împrăştia pletele
- 3.bp.blogspot.com -

Seara puteţi să împărtăşiţi cu prietenii de pe Facebook cum v-aţi petrecut ziua
- 3.bp.blogspot.com 

şi să vizionaţi "Argo" ca să vă faceţi o părere dacă Ben Affleck merită sau nu Oscarul pentru regie.
- www.bestfunnies.com - 


Fie că ţineţi cont de aceste sugestii sau nu, profitaţi de zilele de week-end la maxim. Mâine e luni şi deşteptarea se dă devreme şi zgomotos
- www.funny-potato.com - 

Happy week-end tuturor!

39 de comentarii:

  1. Porcusorii sunt absolut minunati :)
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu îi faci cu spumă la porcuţul tău? :)

      Ștergere
    2. Nuuu. In plus incercam sa il spalam cat mai rar, cam o data la 3-4luni . Si plange saracutul, niciodata nu i-a placut baita in chiuveta
      Se curata singur ca pisicile asa ca ii schimbam mai des rumegusul, ca face mult pipi. Si chiar nu miroase daca e ingrijit asa

      Ștergere
  2. M-ai făcut să zâmbesc, mulţumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasă postarea ta! :))
    Duminică plăcută, Andreia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, dar meritul e al animăluţelor haioase :)

      Ștergere
  4. :)))))) ce m-am amuzat!
    am stat in fata primei fotografii mult timp gandindu-ma ce reprezinta... am citit textul si mi-am amintit de Superman :) Apoi am vazut intregul sir de fotografii, cu indicatii pentru petrecerea unui weekend minunat :)))) SUPERBE fiecare in parte!
    o duminica minunata iti doresc! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu ştii niciodată sub ce înfăţişare se poate ascunde Superman :)

      Ștergere
  5. Hai c-am ras si eu. :)) Multam fain! Zi placuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim pentru raza de soare! Ca printre atatea zile mohorate si "grele" (ma refer strict la mine) ....m-am trezit zambind.
    Sa nu-ti piara niciodata cheful de joaca!
    Big hug!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cheful de joacă nu piere, cu cheful de muncă stau mai prost ;)

      Ștergere
  7. Eu o sa'ti urmez instructiunele:x Acum sa vad daca gasesc pe cineva sa'mi faca si masaj :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Cat de dragalasi sunt porcusorii in "cada" :)) Par sa savureze fiecare moment al baii :))
    Cand vad bufnita atat de talentata ma apuca toate invidiile ;) Poate sa se dea cu skateboard-ul o bufnita si eu nu? Din pacate nu, ca am incercat :)) Era sa-mi rup gatul...ma rog, sa-mi julesc nasul, ceea ce e la fel de grav ;)
    Super momente relaxante! La faza cu salvarea planetei sunt absenta fiindca nu se deschide imaginea :((
    Happy weekend in continuare, Andreia!
    Sa fii iubita! Nu doar azi ;) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata! Acum, dupa ce-am postat comentariul...s-a vazut si poza cu veverita-Superman! :))) Superba!

      Ștergere
    2. Eu nici nu vreau să încerc măcar - mi-ar fugi skate-ul de sub picioare imediat şi asfaltul e tare. :))

      Ștergere
  9. O baie cu spumant si o masca regeneranta cred ca sunt benefice! Dupa amiaza.... :))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă stau bine bine să mă gândesc n-am mai făcut baie în cadă de ani de zile - numai duş că e mai rapid. Trebuie s-o iau mai încet ;)

      Ștergere
  10. bufnita e preferata mea,e o frumoasa dar pocusorii aia sunt grozav de haiosi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sărmanii nu par prea fericiţi băgaţi la apă

      Ștergere
  11. Din cauza unor astfel de fotografii am vrut să-mi cumpăr veveriță. Până când, într-o zi mi-am dat seama că e rozătoare. Și că eu când văd rozătoare, mă sui pe pereți de spaimă. Și-am rămas uitându-mă la poze... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate reuşeai să scapi de fobie cu veveriţa :)

      Ștergere
  12. Incantatoare postare, cum ai impletit imaginile cu cuvintele. La ultima imagine pinguinii aia nazdravani parca's din Madagascar :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu de unde sunt pinguinii, dar e groaznic când îţi dau deşteptarea :)

      Ștergere
  13. Cat de dragut ai aranjat totul, astfel incat sa iasa acest articol simpatic! Imaginile sunt toate haioase, iar legaturile pe care le-ai format intre ele fac ca totul sa para o mica poveste.
    Sa ai o saptamana minunata, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi pt aprecieri :)
      La mine se anunţă o săptămână aglomerată, abia aştept să se termine.

      Ștergere
  14. :))
    Excelent! Fiecare in parte este super dar in ansamblu vazute sunt perfect amuzante! :))
    Saptamana vesela sa-ti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi bine dacă am pune în practică programul animăluţelor :)

      Ștergere
  15. O fi marti acu, dar zau ca abia astept sa vina weekendu'! Asta pentru ca in cel de-a trecut n-am avut ocazia sa fac nimic din ce-au sugerat pufoseniile mai sus. :D
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai că deja e dusă şi ziua de miercuri, imediat vine week-endul :)

      Ștergere
  16. Foarte taree! Am sa mai revin dar sa mai pui poze cu animalute din astea care iti mai insoresc ziua. Imi plac rau toate animalutele, sunt tare haioase si ce imi place cel mai mult la ele este ca sunt DE'A DREPTUL SINCERE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am înţeles, să trăiţi - poze cu animăluţe

      Ștergere
  17. Andreia, nu am cuvinte sa iti multumesc indeajuns! M-ai lasat ca la dentist! Nu doar pe mine, ci si pe sotul meu, pe copil, pe toti cei din jurul meu. Diseara ma duc la Bogdana, sa ma laud. :))
    Saru-mana, fata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să înţeleg că a ajuns plicul cu bine :) Mă bucur că-ţi place.

      Ștergere
  18. ce imagini frumoasde ai ales! :)
    au niste fetisoare!! :))

    RăspundețiȘtergere
  19. hahaha...eu am acum, o seara happy! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Super frumos animalutul! asteptam sa ne onorezi si cu alte imagini la fel de dragute.

    RăspundețiȘtergere