duminică, 17 februarie 2013

Happy week-end 7 - care e logica?

Zice Elly că suntem în plin

dar pe mine mă doare spatele, mă doare capul şi am picioare de plumb.

În schimb sper că voi sunteţi mai fresh şi cu neuronii alerţi aşa că vă propun 3 probleme logice winking :


1. În România nu poţi face poze unui om cu un picior de lemn. De ce?

2. În Olanda trăia un prinţ căruia i s-a năzărit la un moment dat că vrea să zboare cu parapanta. A dat ordin supuşilor ca să-i pregătească totul pt a doua zi dimineaţă. A doua zi dimineaţă paznicul de noapte vine la prinţ şi îl avertizează să nu zboare cu parapanta căci a văzut în vis că prinţul se va prăbuşi şi va muri.
Prinţul propune ca cineva să facă mai întâi un zbor de încercare şi, întradevăr, respectivul se prăbuşeşte şi moare.
Recunoscător, prinţul îl răsplăteşte pe paznic pt că i-a salvat viaţa, dar totodată îl concediază.
De ce l-a concediat?

3. Două mame, două fiice, o bunică şi o nepoată merg la un magazin de bijuterii. Cumpără în total 3 brăţări şi fiecare e mulţumită că are o brăţară. Cum e posibil?


Revin cu răspunsurile deseară la ora 9 fix happy

Happy week-end tuturor!


Update - revin cu răspunsurile:

1. În România (şi în orice altă ţară) nu poţi face poze cu un picior de lemn, ci doar cu o cameră foto.
2. Paznicul de noapte a fost concediat pentru că a dormit în post. 
În schimb sper că a primit o recompensă suficient de mare :)
3. Sunt o bunică cu fiica ei, care are la rândul ei o fiică, rezultând astfel două mame şi două fiice, plus extremele: bunică şi nepoata.

V-aţi descurcat cu brio! Apreciez imaginaţia lui Vasile Dumitru care a sugerat că poate paznicul a visat cu ochii deschişi :)
Iar Petra Cristina Ene a ales să folosească week-endul pt relaxare :) Ceea ce vă urez tuturor în ultimele ore de week-end!

32 de comentarii:

  1. :))
    1. păi, cred că ai nevoie de aparat de fotografiat, nu?
    2. habar nu am
    3. păi, erau doar trei - bunică, mama, fiica.

    Ce-mi plac astea!
    Duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. E prea dimineata, m'ai bagat in ceata:)) la 1 m gandesc ca iti trebuie aparat sa poti face o poza...cu un picior de lemn ar fi mai greu (probabil te'ai referit la un care are unul dintre picioare de lemn...la asta n'am idee)
    2. pentru ca a dormit in post...daca e pasnic de noapte cand a avut timp sa viseze?:-w )
    3. pai sunt doar 3 persoane ...bunica are o fiica, fiica are si ea o fiica, fiica ficei este nepoata bunicii deci o bunica, 2 mame, 2 fiice si o nepoata :p

    RăspundețiȘtergere
  3. ;) Foarte dragute intrebari!
    1. Normal, pentru a face poze iti trebie un aparat foto, cu un lemn, oricat talent si determinare ai avea, nu cred sa poti face fotografii :))
    2. Am ras cu mama...ca nu intelegea de ce l-a concediat.
    Desigur, fiindca dormea in post ;) Ce paznic de noapte era el daca dormea in timpul serviciului??
    3. Erau o mama care avea o fiica, care la randul ei era mama si avea o fiica. Deci o bunica, doua mame si doua fiice. :)
    Foarte faine! Mi-au placut! Te-a descurcat de minune si cu dureri de spate, cap si altele. Daca te consoleaza cu ceva si pe mine ma doare capul :))

    Happy weekend in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă consolează deloc, ar trebui să scăpăm amândouă de belea. Mie de obicei îmi trece cu cafea - îmi ridică tensiunea la cât trebuie.

      Ștergere
  4. 1 - discutabil; se poate grava, cu piciorul de lemn, pe argila... raspunsul? in romania nu e argila!
    2 - de-al draq; ce, nu se poate visa cu ochii deschisi? e clar ca printul era un roman fugit, ca numai astia-s invidiosi!
    3 - ooof! pai daca fi-miu isi ia masina, si io-s bucuros, ca si cum "ar fi a mea"... ca de-aia suntem tati si baieti, mame si fiice... asa ca raspunsul e clar!

    week-end placut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi place să despici firul în patru :)

      Ștergere
    2. :) pai doar atat mai pot sa fac... :))

      Ștergere
    3. uite raspunsul la "poza cu picior de lemn"! :)
      http://gramofon-gramofon.blogspot.ro/2013/02/traiasca-mailu.html

      Ștergere
  5. Sunt sigura ca solutiile sunt foarte simple, dar nu prea imi vine sa imi bat capu, astept raspunsurile tale :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ţi-l bate că e rău să te doară capul, trust me :)

      Ștergere
    2. Oooo, stiu prea bine cum e cu durerile de cap, tocami de aceea am dormit si nu m-am gandit o clipa la solutii :P

      Ștergere
    3. Bine ai facut ca ai dormit. Somnul e medicament gratis.

      Ștergere
  6. Hihi....din cate vad raspunsurile s-?au cam dat....sau nu!!! Vad la noua....;)

    RăspundețiȘtergere
  7. 1Pentru ca folosind piciorul de lemn nu poti manevra un aparat foto.
    2 Pentru ca a dormit in post.
    3 o mama avea o fiica, care era mama si avea si ea o fiica. Deci erau trei. :)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. oooo... eu am ajuns abia acum, cand cazurile au fost elucidate. Dar sincera sa fiu, raspunsurile nu le-as fi putut formula!
    Imi pare rau ca te doare spatele si capul :( Chiar ca ti-ar fi prins bine un miniconcediu alaturi de mine! Oh... daca as putea, ti-as trimite un pic din energia pe care am supraincarcat-o eu! te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi destul să trimiţi maseurul sau maseuza :)

      Ștergere
  9. Ce bine că am intrat azi, altfel îmi spărgeam creierii ieri în loc să mă relaxez :) Ca... idee, îmi plac mai mult astfel de întrebări, decât poze happy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi ţine cont de ideea ta în alte week-enduri

      Ștergere
  10. Eu nu le-am citit cu atentie si doar la ultima am fost perspicace.

    RăspundețiȘtergere
  11. Picioarele de plumb sunt cumva de la Pilates?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da de unde, de la stat mult pe scaun. Trebuie să mă reapuc de Pillates, dar parca s-a redus timpul.

      Ștergere
  12. hahaha...eu am "trisat"...am venit pe la tine acum, dupa ce ai dat raspunsurile ! :)) M-am distrat asa ca iti multumesc.
    Noapte buna si o saptamana frumoasa!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Am ajuns cam tarziu, iar tu te-ai grabit sa dai raspunsurile. La prima as fi spus ca nu poti face poze unui om cu picior de lemn pentru ca il cheama Prigoana. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar dacă se însoară iar cu Adriana Bahmuţeanu, care între timp a învăţat să gătească sănătos cu Dry Cooker :):)

      Ștergere
    2. Eu cred ca s-a bagat la tigaie pentru ca inca mai spera, doar stie ca-i mancau(mancacios) si asa il cucereste definitiv. Din vorba aia cu femeia, mai are de lucrat si la "doamna in societate". :)

      Ștergere
  14. hahhahah ce tari sunt! :))
    Stiam si eu o "gluma" asa cu un elefant, o camila, un biciclist etccc, si toate mergeau in lant, adica erau legate intre ele, dar binenteles ca atunci cand ti se pune intrebarea, nu stii (din pacate nu le mai stiu exact) ca erau tare dragute!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am venit la timpul potrivit pentru raspunsuri! :)) La a 3-a problema stiam raspunsul, dar la celelalte... nu! Realitatea este ca... logica nu ma da afara din mansarda! Sau, poate, imi lipseste rabdarea! (deh, imi caut scuze!)
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere