duminică, 10 februarie 2013

Happy week-end 6 - La bloc

Dacă-i week-end, happy să fie!



Bozetto ne dezvăluie 'beneficiile' vieţii la bloc sau de unde provin ştirile de la ora 5:


Pentru mai mult amuzament, treceţi pe la Elly!

26 de comentarii:

  1. ;))
    Vaiiii!!
    Chestia asta mi-a amintit ca mie tare imi place sa merg seara pe strada si sa ma uit in casele oamenilor. Mai vad lucruri....;p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hopaa ... suferi de voyeurism, de aia porţi mereu aparatul foto cu tine :)))

      Ștergere
  2. Haios foc filmuletul!
    Parca sunt aia care stau pe langa Schiphol! :))
    Duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Ce funny este.:D Pacat ca stau la casa :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Am impresia că ştii bine cum stau lucrurile :)

      Ștergere
  5. Ce vecini draguti! Ce atmosfera placuta este in bloc!
    Off...cica sa mai ai talent, sa canti la un instrument...
    Mai bine nu... :(
    Super filmuletul! La fel de inspirat ca si celelalte.
    Happy weekend in continuare, Andreia! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aia e bun quillingul ca hobby, e silenţios :)

      Ștergere
  6. Am ras de s-a cutremurat casa :))) Foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc că nu stai la bloc - de cutremurai blocul, îţi săreau toţi vecinii în cap :))

      Ștergere
  7. so true :)) oamenii cu bun simt isi fac treburile in functie de vecini :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În aşa fel încât să irite vecinii cât mai bine :)))

      Ștergere
  8. :)) si au zburat fericiti, pana la adânci batrâneti, si zboara si astazi, peste blocuri nestingheriti...
    :)))) excelenta poveste!

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Îţi dai seama că la câtă armonie există între ei, nici un proiect comun pt bloc nu are şanse de a fi îndeplinit.

      Ștergere
  10. Noi stam la etajul 4 si ultim, avioanele au culoar deasupra blocului, avem un catel tare latracios, dar... vecinii sunt extrem de linistiti, nu ii aud nici cand dau cu aspiratorul (poate dau cu matura), nu se aude nici TV-ul (poate asculta la casti) si nici nu canta la niciun instrument (poate doar din frunza, vara). Bineanteles ca sunt si blocuri unde balamucul e la el acasa.
    Sa-ti fie saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În 2 ani de facultate şi eu am stat exact la fel - la ultimul etaj şi toate avioanele care aterizau în Cluj ne luminau în casă. La început ne-am speriam, parcă intrau direct înăuntru, dar apoi nici nu le mai băgam în seamă.
      La fel şi ţie! :)

      Ștergere
  11. Superb! Videoclipul face cat 1000 de cuvinte!! Inteleg, acum, sursa stirilor de la ora 5! :))
    Mi-e groaza de avion!!! In BV vor sa faca aeroport si culoarele de zbor vor trece peste cartierul in care locuim! Stiu aceasta pentru ca vad - in noptile senine - luminile avioanelor care zboara acum, dar la inaltimi foarte mari! Va fi... ingrozitor! Nu vreau sa ma obisnuiesc cu raul! :))) si apoi :((((
    Saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, ştiind cum merg lucrurile pe la noi, până se va construi, va mai trece multă apă pe Dunăre. :)

      Ștergere
  12. Bine ar fi sa inregistrez eu intr-o zi cateva scene din blocul meu. Nu este nimic d ras, iti vine sa te muti intr-un varf de munte sau intr-o pestera, undeva unde sa fii singur, sa ai liniste... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Cand aveam 7-8 ani ieseam in fata blocului la joaca(nu ma duceam in baruri si da, am o problema cu chestia asa:)) cu copiii din ziua de azi nu cu faptul ca nu ma duceam si eu:)) ) Si ne placea sa ne uitam la geamuri sa vedem unde sunt lumini aprinse si daca se vede ceva in casa...in unele apartamente de la parter se vedeau televizoarele aprinse si faceam diverse glume...iar unde nu erau lumini aprinse radeam si spunem ca proprietarii s'au culcat o data cu gainile :))

    RăspundețiȘtergere