joi, 14 februarie 2013

Cugetarea zilei - Valentine's

Ah ... dragostea ... au definit-o poeţii ... au cântat-o muzicienii (dar şi maneliştii) ... au disecat-o filosofii ... au înjurat-o deziluzionaţii.
E subiectul preferat al romanelor şi al filmelor din toate timpurile, dar şi motivul principal pentru crime.
Am simţit-o cu toţii, generaţie după generaţie, în inimă, în stomac cu fluturi, în minte. Am trăit-o cuminte sau pasional, luaţi de val sau pe îndelete.

Aşa că ce aş mai putea adăuga în plus faţă de ce s-a scris, cântat sau trăit privitor la dragoste?
Un singur sfat: când dragostea te duce în aer, e bine să ai o creangă drept sprijin. winking Luaţi exemplu de la înţeleptele bufniţe:




Să iubiţi şi să fiţi iubiţi azi şi în fiecare zi! big hug


34 de comentarii:

  1. Happy Valentine's Day!
    Sa fii iubita pana la 1000 de ani! Astazi si în fiecare zi! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfoai, 1ooo de ani! Deja îmi scârţâie încheieturile .

      Ștergere
  2. Dragostea este cel mai frumos sentiment posibil :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare felicitarea..Noi ne iubim in fiecare zi asa ca nu avem nevoie de o zi speciala pentru asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) io cred ca umbli cu bufnita vopsita!
    io cred ca ochii aia galbeni deoache sau farmeca! :)
    happy sa fie, daca zici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-s vopsite, sunt decupate, dar chiar au ochi hipnotizatori :))

      Ștergere
  5. Ce-mi place ca ai pus bufnite nu porumbei!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Porumbeii sunt demodaţi deja, bufniţele sunt în trend. Am văzut bufniţe peste tot - de la bijuterii la lenjerie de pat. :)

      Ștergere
  6. Cute, tare dragute sunt bufnitele tale si chiar se poarta! Aici vad mai nou o gramada de obiecte decorative cu forme de bufnita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact ce ziceam mai sus - sunt în trend animalele neglijate până acum: bufniţe, hipopotami, broscuţe ... le văd peste tot

      Ștergere
  7. Ce mi-au plăcut bufnițele îndrăgostite! Să ai parte de iubire și de armonie mereu! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Simpatice bufnite!
    Happy Valentin'day ! Sa fii iubita !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haoleooo...eram obosita rau...Valentine's Day !... :)

      Ștergere
  9. Intotdeuna avem de invatat!;)
    Tare simpatice....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai să ţinem ochii şi mintea deschise

      Ștergere
  10. Si mie imi plac bufnitele. Le intalnesc tot mai des, peste tot. Am avut o bufnita impaiata cativa ani buni. Era foarte frumoasa. Dar pe vremea aia nu erau la moda bufnitele, acum vreo 15 ani :)
    Foarte draguta felicitarea! Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum de te-ai ales cu o bufniţă împăiată?

      Ștergere
  11. Ce frumoase sunt!
    Şi mie îmi plac bufniţele, am scris de curând de ele.
    O zi minunată!

    ps
    îţi pregătesc o leapsă :)

    RăspundețiȘtergere
  12. excelent alese bufnitele, fac perechi pe viata, sunt foarte devotate!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumos...iar bufnitele.... sunt foarte bine alese....

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt frumoase foc... parca ma hipnotizeaza ochii lor mari si galbeni... love love looooove! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca să nu-şi facă efectul hipnoza, trebuie să închizi ochii şi să te gândeşti la beagle-ul tău simpatic :)

      Ștergere
  15. Zi frumoasa si plina de dragoste in fiecare zi :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Dintr-un nu stiu ce motiv imi plac foarte tare bufnitele. :))
    Zi cu soare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare haioase bufniţele.
      O zi frumoasă şi ţie!

      Ștergere
  17. Cat de simplu se face o bufnita! Important este sa "o vezi", iar eu chiar nu am un asemenea talent. Acum, ca am vazut la tine, mi se pare simplu. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nu vezi! Aranjamentele de toamnă pe care le-ai arătat pe blog ţi-au ieşit foarte frumos. :)

      Ștergere