vineri, 22 februarie 2013

Bufniţe şi iar bufniţe

Pentru că am văzut că vi s-au părut simpatice bufniţele îndrăgostite, am să fac o trecere în revistă a diferite obiecte bufniceşti handmade făcute de oameni talentaţi pe care le puteţi achiziţiona online sau chiar direct, dacă se întâmplă să locuiţi în acelaşi oraş cu omul talentat.

Încep cu Vixyblu, pe care o găsiţi în blog-roll şi care ştie să facă din fetru broşe drăguţe cu tot felul de animăluţe, sau semne de carte, sau portfarduri:




Şi continui cu tot felul de obiecte pe care le puteţi găsi pe www.breslo.ro :

  • coliere şi pandantive:


Fimarc -


Foambubbles - 






  • cutie de bijuterii:



Inamona -






  • păturică pentru bebe de la Mano:





O grămadă de bufniţe şi o grămadă de români talentaţi!

P.S. Iar dacă vreţi să aflaţi cum se împacă bufniţele cu feng-shui-ul şi ce semnificaţii a avut această pasare de-a lungul timpului, Anastasia a scris un articol interesant pe tema asta - http://anastasiaanestis.blogspot.ro/2013/02/feng-shui-despre-bufnite.html

25 de comentarii:

  1. Da, sunt frumoase toate si mie îmi plac! Si cand te gandesti ca le alungau ptr ca erau "vestitoare" de moarte! :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bufnițele astea arată bine în orice handmade, mai puțin în realitate ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu ţin minte să fi văzut una în habitatul ei natural :) Arată speriecios?

      Ștergere
  3. imi plac mult toate aceste articole! Mai ales bijuteriile inspirate de bufnite! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. despre bufniţa mea n+ai spus nimic :(
    e adevărat, nu-i pictată încă, dar...
    http://anastasiaanestis.blogspot.ro/2013/02/feng-shui-despre-bufnite.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze, am ratat articoul cu bufniţe, dar mă revanşez şi fac o trimitere către el.

      Ștergere
  5. Tocmai ce am primit si eu o bufnita! E ceva handmade facut de copiii de la casa de copii, tricotata sau crosetata din lana bruta si prinsa pe o crenguta. Imi e foarte draga, o sa-mi vegheze toate insomniile1:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte drăguţ din partea lor. Cum o să se împace cu şoarecele?

      Ștergere
  6. Ma mai bantuie si pe mine ganduri legate de handmade, dar nu mai am rabdarea de altadata si parca nici timp. Prefer sa admir lucrarile altora si sa ii felicit.
    Tot vazand bufnite, au inceput sa imi placa si mie. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi să-ţi pui una pe biblioteca-buturugă. S-ar încadra bine în peisaj.

      Ștergere
    2. Intai sa vad daca reusesc sa ii conving. Li se pare ca ar fi prea mult de munca... :))

      Ștergere
  7. Jaboul de la Elyseeart imi place foarte mult si e prima data cand vad asa ceva! De fapt nici nu imi era cunoscut aceste termen...un fel de guler?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e un fel de guler şi se pune peste cămaşă ca accesoriu

      Ștergere
  8. Nu stiu la care sa ma opresc ! Toate sunt deosebite si lucrate cu mare arta! Felicitari tuturor! O sa trec si pe la Anastasia sa citesc.
    O seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt tare frumoase! Intradevar oameni talentati cu maini dibace...;)

    RăspundețiȘtergere
  10. imi plac bufnitele si ele ca pasari dar si ca accesorii...
    am un inel si o pereche de cercei :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt foarte dragalase toate. Cred ca am mai spus ca imi plac bufnicioasele ;) De fapt imi e foarte draga bufnita mai ales ca bijuterie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai strans aproape toate bufnitele :)
    Pandantivul cu copacelul si bufnita imi place cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o bufniţă adormită, stă cu capul în jos :)

      Ștergere
  13. Toate sunt foarte simpatice, dar pandantivul este de'a dreptul genial:x

    RăspundețiȘtergere