miercuri, 27 februarie 2013

Absenţă motivată

Dacă vă întrebaţi pe unde rătăcesc ... ei bine m-am pregătit de zor pentru Târgul de mărţişor care a început azi dimineaţă. Am înnodat atâtea fundiţe încât văd roşu (cu alb) în faţa ochilor.

Târgul va ţine 3 zile şi apoi sper să recuperez somnul pierdut. După care revin în forţă pe blogul subsemnat să scriu şi pe blogurile voastre să comentez.

- www.goldplaza-baiamare.ro - 

Să aveţi cu toţii un debut de primăvară plin de soare şi bucurie!




26 de comentarii:

  1. Noroc și spor! O primăvară fericită și ție!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc muly noroc în ceea ce faci!
    Te asteptam cuminti! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti fie rasplatita munca cu varf si indesat, Andreia! Sunt sigura ca ai martisoare minunate si sper ca vor fi apreciate asa cum se cuvine. Te asteptam cu impresii si fotografii, evident.
    Vanzare buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta multa la targ, Andreia draga!
    Stiam ca esti "in focuri", stai linistita! :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt sigura ca targul va fi un succes ca faci lucruri tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa rupi gura targului! bafta si profit!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Uitam exact ce era mai imortant:sa-i multumesc lui Horty pentru frumusetea de ghiocel trimis.Da, chiar are talent!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Horthy e bucuros că-ţi place mărţişorul lui .)

      Ștergere
  8. Multa bafta, Andreia! Sa rupi gura targului! Iti tin pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa fie cat mai multi clienti :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Numai bine la targ si multumesc inca o data pentru frumosul gest mustacesc :) sta la loc de onoare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei Rolling, unde esti? Mai dormi? Sau te-au hipnotizat martisoarele asa rau? :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Rolling, cand am vazut targul de aici m-am gandit la tine.In sensul ca "putea Andreia sa vina pana in Cluj cu martisoarele" :)
    Sper c-afost frumos si...profitabil

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eşti în Cluj?? Eu ţi-am trimis un mărţişor în Germania!

      Ștergere
    2. Sorry! Da nu-i nimic c-o sa-l primesc peste 2 saptamani :)
      Oare mi-ai scris un mail si nu ti-am raspuns? Ca de obicei le aman uneori, pe fuga , dar nu le sar.
      Oricand e binevenit, tot primavara va fi si la sfarsitul lui martie, il pun la loc de cinste :)

      Ștergere
    3. Dacă nu se pierde, e ok.

      Ștergere
    4. Ce bine, am scăpat de-o grijă :)

      Ștergere
  13. sper ca a meritat efortul si ca ai reusit sa te odihnesti :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Fetelor, toate urările voastre mi-au purtat noroc - am rămas cu taraba goală la târg. Vă mulţumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  15. O primavara cat mai frumoasa:) Succes la targ nu'ti mai urez pentru ca am aflat deja ca ai avut :)

    RăspundețiȘtergere
  16. O primavara frumoasa! Am vazut ca ai avut succes! Culmea este ca eu am cumparat tot quillinguri !

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa ai o primavara cu multe floricele colorate!

    RăspundețiȘtergere