luni, 28 ianuarie 2013

Trandafiri pe note

Să spunem că:

S-au văzut prima oară într-o seară de iunie ... s-au plăcut ... s-au întâlnit iar ... s-au îndrăgostit până peste cap ... love struck

Într-o zi numai a lor ... undeva ... ca în filmele romantice ... el a îngenunchiat emoţionat ... ea a spus DA ...

I-au fericit pe părinţi că se căsătoresc ... au ales naşii ... şi restaurantul ...

Şi căutau modele de invitaţii de nuntă ca să dea de ştire tuturor unde - cum - când vor spune amândoi DA civil şi religios şi vor încinge petrecerea de basm.

Ei bine, pentru astfel de cupluri romantice am creat un set de nuntă pe care l-am numit TRANDAFIRI PE NOTE:


  • Invitaţie


  •  Cartonaş pentru masă

  • Card de mulţumire de accesorizat cadourile pentru invitaţi


Şi lista poate fi completată cu orice îşi doresc. Ei comandă, eu execut. happy


46 de comentarii:

  1. te felicit!
    sunt tare dragalase....:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ups! ai facut armata? rara avis asta cu "eu execut"... :)
    frumoase idei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superb!
    Când voi fi soacră, voi apela la tine (deși, cel mai probabil, nu voi hotărî eu .... :( ....)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei, ori mireasa, ori soacra hotărăşte - care are personalitate mai puternică :))

      Ștergere
  4. Cat de frumoase si de gingase sunt! Imi plac foarte mult. Cam in cat timp e gata un astfel de buchetel? Doar buchetelul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un bucheţel îmi ia câteva minute cap-coadă.
      Dar de regulă când ascult ştirile sau Vocea României, de exp, fac întruna numai trandafiri şi frunze (sau alte forme) şi când vreau să le folosesc doar de lipesc împreună cu tulpinile.

      Ștergere
    2. Inteleg, se fac destul de repede.
      Multumesc mult :)

      Ștergere
  5. Eu le-ai realizat? Ce intrebare... :) Foarte frumos realizate, bravo, voi sti la cine sa apelez pentru ceva original. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, să mă ai în vedere când îţi organizezi nunta aia celebră de care vorbeam zilele trecute :)

      Ștergere
    2. faci ceva și pentru divorțuri ? că mai repede m-aș încadra acolo :))) un pelin, o mătrăgună... :D
      Glumesc; sunt superbe, la prima impresie am avut senzația că-s pentru Valentine :)

      Ștergere
    3. Numa tu şi Hapi vreţi felicitări pt divorţuri. Nu ştiu ce aţi băut :)

      Ștergere
    4. e doar o perioadă, dragă :D

      Ștergere
    5. Noh, bine dară dacă-i doar o perioadă :)

      Ștergere
  6. Sunt romantice si perfecte pentru aceasta ocazie speciala...foarte reusite!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tre' să fii ceva înger să ai atîta răbdare.
    Chiar le faci manual una cîte una?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, le fac manual pe rând, dar nu am răbdarea sfinţilor :)

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Atunci o să trandafiresc de o să-mi sară capacele.

      Ștergere
  9. cata gingasie !...ce frumoase sunt !...
    sper sa gasesti clienti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc. De fapt le dau o firmă care organizează nunţi şi ei participă la târguri de profil. În plus le mai afişez şi online.
      Să vedem ce o să iasă.

      Ștergere
  10. Esti incredibila! eu nu as avea rabdare pt asa ceva! Nici imaginatia nu ma ajuta
    Bravo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Răbdarea şi imaginaţia vin mâncând, ca să zic aşa, iar netul e o maare sursă de idei.

      Ștergere
  11. Cardul de mulţumire de accesorizat cadourile pentru invitaţi este superb! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, deşi scrisul meu de mână a ieşit cam strâmb. Sper că mirii vor scrie mai drept :)

      Ștergere
  12. Foarte elegant si original! Daca as mai fi odata ireasa mi-ar placea sa am asemenea invitatii, nu de acelea batute lamasina de scris, cum era pe vremea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleo, da chiar că e demult vremea ta dacă au fost scrise la maşină. :)

      Ștergere
  13. Sunt foarte reusite:x si cu siguranta sunt handmade pentru ca la calculator nu ar fi iesit atat de bine :) Da, imi plac mai mult lucrurile facute digital, dar cand trebuie sa recunosc, recunosc...au iesit mai bine decat daca ar fi fost facute digital :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos de compliment, cu atât mai mult cu cât vine din partea unui "digital" înrăit. :))

      Ștergere
  14. O, da! Chiar merita sa popularizezi aceste invitatii, sunt convinsa c-ar fi mai ieftin la tine decat la o tipografie iar faptul ca sunt originale e un bonus !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hapi, la tipografie ies ieftin (chiar şi 1 leu/buc) pentru că au o machetă standard şi o multiplică rapid de sute de ori. Dar cele handmade au avantajul de a fi unicat şi pot fi modificate după preferinţe.

      Ștergere
    2. Am inteles. Merg foarte bine si la petreceri private cu 10-30 invitati :)

      Ștergere
  15. Ah... ce m-as mai marita odata, doar de dragul invitatiilor si catilor de loc si de multumire! :) Esti grozava! Dar, nuuuuu! Doamne fereste! (... sunt la a doua casatorie)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa m-am gândit şi eu - aş mai face nunta o dată ca să fac totul personal şi unic :)

      Ștergere
  16. foarte reusite si de bun gust :)
    ai imaginatie si in plus,pricepere,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Dai mereu dovada de imaginatie si finete, Meriti sa fii promovata. Nu cred ca pot face prea multe, dar un like, un share, un ceva degenul asta reusesc, sunt sigura. Poate te vede cine trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu nu m-as marita si nici divorta, o celebrare a casatoriei cu muzica si dans, caci dragoste avem slava Domnului, ar fi minunat! :)

    Sunt deosebite :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mintenaş vine februarie cu Valentine's, cu Dragobete şi putem celebra oficial. Neoficial, în oricare zi poate fi "ziua noastră".

      Ștergere
  19. Sunt superbe invitatiile. M-as bucura daca ar fi mult mai apreciate lucrurile handmade.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi. :)
      Poate lucrurile handmade nu au un public larg, dar sunt tot mai apreciate. Mie aşa mi se pare în ultima vreme

      Ștergere