duminică, 6 ianuarie 2013

Primul proiect al anului

La marea curăţenie de dinainte de sărbători am strâns hârtiuţele, uneltele, lipiciul şi foarfecele şi le-am pus pe raft să se odihnească.
Şi s-au odihnit până joia trecută după-masă, când a avut loc mica curăţenie de după sărbători şi apoi le-am răsfirat iar pe masă.
Aşadar acum pot să vă prezint primul proiect handmade al anului - un suport de chei pictat şi decorat cu figurine quilling:

imaginea de ansamblu:


detalii:







Sper să mă ţină bateriile şi fundul pe scaun să se adune cât mai multe proiecte anul ăsta.

16 comentarii:

  1. Superb! Doar ca puteai sa pui o pisica de alta culoare nu s-o vezi pe-asta neagra de fiecare data cand iesi pe usa.:))Ai pus si un 13 mic intr-un colt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E gri ca Horthişor :) Aş putea să fac pisică maro-roşcat dacă găsesc hârtie în nuanţă cât mai apropiată.

      Ștergere
  2. M-ai impresionat! Este minunat! Îmi plac toate detaliile! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG..... nu înțeleg de unde ai atâta răbdare....
    Este superb!! Absolut superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă n-am lucrat de anul trecut, s-a strâns răbdarea ... :))

      Ștergere
  4. Minunat! Absolut minunat! Mainile tale sunt de aur! Si rabdarea de fier! Imi place mult pisicuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt aliaj de metale - de aia trag aşa mult la cântar :D

      Ștergere
  5. super ! cât e de mare suportul ăsta ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 18 cm lungime, 12 lăţime. Cel mai greu de făcut a fost capul pisicii - are 6 mm diametru şi m-am chinuit un pic să-i pun urechile şi mustăţile.

      Ștergere
    2. adică ai pus toate șmecheriile alea pe 18/12 cm ?? ești mare. mai ales că doar mustățile te-au chinuit :)

      Ștergere
    3. Mda, îmi trebuie o pensetă foarte subţire pentru chestii de felul ăsta

      Ștergere
  6. Perfect pentru o casa amenajata traditional si nu numai :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu eşti experta care ştie cu ce fel de casă se potriveşte :)

      Ștergere
  7. Totul e foarte reusit, foarte frumos. Atat din punct de vedere al compozitiei, cat si al culorilor si maiestriei. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere