miercuri, 2 ianuarie 2013

Miercurea fără cuvinte - test vizual

La mulţi ani! Ia să vedem cât de bine v-aţi revenit după revelion winking : testul cuprinde 5 stereograme care ascund o imagine 3D.

Relaxaţi ochii. Alegeţi un punct din stereogramă asupra căruia să focalizaţi privirea şi încercaţi să vedeţi ce se ascunde dincolo de imaginea imediată.

Ca să vedeţi imaginea mai mare, daţi click pe ea.

Aştept răspunsurile în comentarii. happy






Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen

35 de comentarii:

  1. Tu vrei sa ma bagi la somn de la ora asta? Ma ia ameteala daca ma uit fix intr-un punct mai mult de cateva secunde. :))
    Dar stau pe aproape, sa vad ce vor raspunde ceilalti. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si pe mine inca ma bantuie mahmureala..nu stiu daca din lipsa de rabdare sau de ..potenta? :D ...dar nu vad nicaieri nimic.

      Mai incerc maine :)))

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  2. Ma ia cu ameteala. :)) Dupa inca o cafea revin. Sper sa-mi iasa! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur nu sunt modele de tricotaje? ca nu vad nimic... Cred ca faci exercitii de hipnoza pe noi.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stelutele alea de mare le-am bunghit dar ma las pagubasa de rest! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Minnie primeşte o steluţă din maximul de 5 :)
    Addicted încă e în sevraj, Adelina se gândeşte la lucrul manual :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Fluture in prima, inimi in a treia....ma apropiu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cald ... cald ... eşti foarte aproape - mai ai nr. 4 :)

      Ștergere
    2. Nici sa ma picuri cu ceara nu-mi dau seama, ...iepure sau 3 forme ce seamana cu un iepure si stau toti in fund, e foarte vag conturul. Initial am crezut ca scrie ceva dar nu :))))

      Ștergere
  7. vai de ochii mei ! nu făceai şi tu exerciţiul ăsta săptîmâna viitoare, poate eram mai vivace ?
    eu văd un cap de femeie în nr.4.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu pot să neg ce vezi tu, dar eu văd altceva :D

      Ștergere
    2. adică am lăcrimat degeaba zgâindu-mă în monitor ?!?

      Ștergere
  8. prima frunze, a doua steluțe de mare și ultima văd ori o siluetă de femeoie ori un cap de copil. oricum nu mă pot concentra prea mult că îmi dau lacrimile. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău pentru lacrimile tale, dar doar cu steluţele ai nimerit-o :)

      Ștergere
  9. imi pare rau dar nu pot sa focalizez ca inca nu mi-am revenit dupa revelion...dar pot sa-ti spun ce culori vad, daca vrei...La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. eu, "vizual cu privirea" nu am vazut...
    acum ma uit in comentarii! :)
    buuun! inseamna ca ma inscriu in majoritate! :)
    uf, m-am linistit!
    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vouă ori vă trebuie ori o ciorbă acră să vă reveniţi, ori ochelari :D
    Mâine dimineaţă am să spun ce se ascunde în fiecare iamgine. Până atunci poate le descifrează cineva pe toate 5.

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Am mai vazut stereograme din acestea. Sincer? Niciodata n-am reusit sa-mi dau seama ce ascund. :(
    Acum, in afara de a vedea niste stelute de mare...altceva nu am reusit :)
    Astept ziua de maine :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Miercutea e un fel de miercuri mai libera decat miercurile din saptamanile fara Revelion si Craciun?

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu-nţeleg nimic, dar aş folosi câteva modele ca hartie de împachetat cadouri! Ups!
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. În 2013 să ai parte de cât mai multe bucurii LA MULŢI ANI !
    http://noulapullum.blogspot.ro/2013/01/o-mfc-pierduta.html

    RăspundețiȘtergere
  16. am relaxat si iar am relaxat! :)
    dar cred ca ochii mei refuza sa se relaxeze :))
    la multi ani! :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Ta naaa ... şi răspunsurile corecte erau: 1. fluture, 2. stea de mare, 3. o inima ce include alte inimi, 4.vapor cu pânze, 5. rechin.
    Şi soţul a spus că nr. 4 se vede foarte greu şi neclar, ar fi trebuit să aleg altceva mai uşor.
    Cel mai aproape de a nimeri 5 din 5 a fost ... HAPI!!
    Restul sper că în ciuda lacrimilor şi ameţelii v-aţi şi distrat un pic :)

    RăspundețiȘtergere
  18. In afara de stelute nimic nu am vazut :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi pare atat de rau ca nu am reusit sa intru inainte de a primi raspunsul. Am citit textul pe telefon, dar acolo n-a putut vedea nimic, in schimb pe monitor, se vad si m-am delectat, realmente. Am vazut ca erau cu numere de ordine, asta inseamna ca ai mai multe?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :(( Nu am altele salvate în calculator, dar dacă vrei să vezi mai multe caută "stereograms" pe Google Images sau pe Flickr.

      Ștergere
  20. Andreia, chiar si dupa ce ne-ai spus...tot n-am reusit sa vad. Doar in cea cu inima/inimile parca-parca...
    Restul...tot nu :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soţul spune că el vede dacă-şi face ochii cruciş. Poţi încerca şi aşa.

      Ștergere
  21. avantajul celui ce ajunge ultimul :))
    am vazut toate formele din stereograme :)
    La multi ani, 2013 cu sanatate si bucurii!
    o duminica minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ta naaa ... ladies and gentlemen: we have a winner!!
      Mă temeam că am ales imagini prea grele.

      Ștergere