miercuri, 30 ianuarie 2013

Miercurea fără cuvinte 5 - progres

Dacă aveţi impresia că doar omul beneficiază de progresul tehnologic, să ştiţi că nu e aşa:

- Facebook -

Şi dacă nu v-aţi convins că pisicile se descurcă cu tehnica modernă, ia uitaţi cine îmi supraveghează blogul şi mă anunţă primul dacă am primit comentarii - Horthy!


Mai multe mesaje fără cuvinte găsiţi ca de obicei la Carmen

42 de comentarii:

  1. Hehehe, Horthy este adorabil cum sta el de veghe... De cateva zile si Tuxie a remarcat mouseul meu cum se misca pe ecran. Acum nu numai ca ma urmareste fizic prin casa dar o face si virtual. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum nu mai scapi nici online de vigilenţa ei :)

      Ștergere
  2. Ma tot intreb ce anume le atrage pe pisici in fata calculatoarelor. Sunt mii de poze pe internet cu pisicute care se uita fix la o imagine. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când o să-mi spună Horthy ce-l atrage, vin să te lămuresc :))

      Ștergere
  3. :)) Prima poza e graitoare pentru situatia in care ne aflam...

    RăspundețiȘtergere
  4. Adica ai si administrator de retea?:))Al meu n-are treaba cu monitorul, foloseste doar tastatura...pentru masaj, ca se tavaleste pe ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleo, dacă aude ce muncă serioasă de administrator face, va pretinde şi salar!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Spune-mi ce dependenţă ai, ca să-ţi spun în ce secol trăieşti :)

      Ștergere
  6. trimite mâța aia și la mine să vedem dacă o atrage un laptop stins :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe Horthy nu-l trimit! Cine mă mai ajută la quilling?!

      Ștergere
    2. poate mă inspiră și pe mine :D

      Ștergere
  7. Hai ca sunt grozave comparatiile. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. genial! daca se alege ujn castigator al rundei, te votez! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc modest şi pasez titlul către Geanina care are în fiecare zi câte o fotografie superbă.

      Ștergere
  9. Uneori mai şi adoarme stând de veghe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, dar, doamne fereşte, să-l mişti din loc chiar dacă doarme.

      Ștergere
  10. Eu am noroc. Ale mele sunt mai de modă veche. Stau cu orele în fața acvariului. Dar măcar îmi lasă laptopul în pace. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil aşteaptă momentul când va ceda acvariul :D

      Ștergere
  11. E un cotoi super-tehnologizat! Sper ca nu butoneaza si laptopul!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba daa, când vrea musai să fie băgat în seamă se urcă pe tastaură în faţa mea sau a soţului.

      Ștergere
  12. :))) Un pisic cu adevarat modern :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Da se vede progresul !!!
    ]n 1993 ghemul de lână acum ocuri electronice,computerizate !!!
    Bravo ținem pasul !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Când va avea Horty urmasi, un pui asa inteligent doresc si eu :) Sa nu ma uiti, te rog ;)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja are urmaşi prin vecini, dar nu-i recunoaşte :))

      Ștergere
  15. :))Ce dragute imagini! Horthy al tau seamana cu Tiger :)
    Dar nu cred ca sunt frati ;) :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Hihi...
    ce ajuror de nadejde ai!! Tare simpatic...;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Răspunsuri
    1. Cel mai simpatic e când doarme şi nu cere nimic :D Azi m-a supărat!

      Ștergere
  18. Ce serios şi responsabil e!
    E de prisos să te-ntreb dacă are un frate, nu? :)
    O zi minunată, Andreea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă are vreun frate, atunci au fost separaţi la naştere :(

      Ștergere
  19. Ce faină e comparatia dintre pisica cu ghemul si cea cu telefonul!
    :D

    Să ai o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o comparaţie care arată că vremurile se schimbă pentru toţi :)

      Ștergere
  20. Dragul de el, daca o sa primesc comentarii ciudate macar o sa stiu cine le-a tastat ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sau le scriu eu si arunc vina pe Horthy :D

      Ștergere
  21. Minunat Horthy al tau! Daca ma lasa, ii las un pupic pe bot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă îl prinzi într-un moment bun, te lasă. Dacă îl prinzi cu toane, poate te zgârâie. Nu ştiu cine l-a crescut aşa fiţos :D

      Ștergere