miercuri, 23 ianuarie 2013

Miercurea fără cuvinte 4

Greu la deal cu boii mici happy



Pentru mai multe mesaje transmise prin imagini daţi o raită pe la Carmen.

26 de comentarii:

  1. :))=)) Asta da..Oameni care iubesc natura si miscarea..In orice conditii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales când mişcarea este mecanizată :))

      Ștergere
  2. eu as prefera si la vale cu boii mici! incet, sa vad, sa aud, sa miros, sa ma bucur...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate cu boi mici şi la vale, dar per pedes

      Ștergere
  3. Cu bicicleta pe munte? Hmmm, nu-i de mine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici de mine - vreau să-mi conserv capul şi picioarele

      Ștergere
    2. Pe vremuri mergeam la şi pe munte ore în şir (am şi un record personal de 30 de km într-o zi) dar acum... prefer telefericul. :)

      Ștergere
  4. Sa vedem si o poza cu boii la vale. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Au fost prea rapizi ca să fie prinşi în obiectiv

      Ștergere
  5. Numai în jos prind viteză așa că în sus,la deal, fac economie de energie :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sport extrem. Cred ca e grozav sa faci mountain biking. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Greu, greu la deal ce sa'i faci :)) mai economisesc si ei energie :)) la deal stau pe scaun si la vale aproape la fel...ca bicicleta o sa mearga mai mult singura :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi ăsta e un punct de vedere interesant :)

      Ștergere
  8. Eu am stat intai sa ma uit bine, sa ma conving ca erau cu bicicletele. Poate ca sunt pasionati. Eu nu ma omor dupa bicicleta nici pe teren neted...
    Happy WW, Andreia! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pe teren neted şi asfaltat mă omor după bicicletă :D Unul din motivele pt care aştept primăvara.

      Ștergere
  9. de admirat acesti sportivi! eu tot spun ca acestora, le trebuie nu doar curaj si conditie fizica exceptionala, ci si un pic de nebunie :)) Fain i-ai surprins! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. hahaha...amandoi sunt 94?...
    ...isi pastreaza forta pentru coborare !...un sport extrem, parerea mea ! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca doar coborarea pe bicicleta e interesanta, asa ca nu-si consuma energia la urcare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Folosesc celelalte mijloace pentru a-si consuma energia pe ce si-au propus.
    M-am mirat cand am vazut biciclisti pe pantele muntilor si mai faceau si flic flacuri, cand eu strangeam iarna intre degete sa nu alunec in hau :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Am vazut aseara un reportaj cu cativa barbati care au strabatut Islanda pe biciclete, chiar si cand parea un cosmar inaintarea. Acum imi este mila de cei din poza ta. :))

    RăspundețiȘtergere