miercuri, 16 ianuarie 2013

Miercurea fără cuvinte 3 - colecţia toamnă-iarnă

Toate necuvintele să meargă la Carmen, iar aici rămân ţinutele cu care a fost prins defilând muntele Gutin în toamna 2012 - iarna 2013.







23 de comentarii:

  1. Am hotărât să merg pe partea „toamnă” !
    Foarte frumoase fotografiile !

    RăspundețiȘtergere
  2. un munte care tine sa fie in trend! frumoase fotografii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte misto ultima poza..Nu degeaba multi zic ca aici la noi e incredibil de frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fericiti cei ce traiesc in zona! Iar pozele... de poveste, felicitari Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place ideea :)
    Eu aleg toate "tinutele" ;)
    Dar cel mai mult si mai mult cred ca imi place "rochia de seara" :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos arata pudrat cu zapada! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă bucur că vă place colecţia. Mie muntele şi pădurea mi se par frumoase în orice anotimp.

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa cum zici: muntele si padurea sunt frumoase in fiecare anotimp!
    Foto in care norii "intrerup" razele Soarelui imi place foarte!
    Prima foto imi aminteste - prin multele frunze! - de primul puzzle pe care l-am montat: dupa 1500 de piese vedeam frunzulite in culorile toamnei si pe ziduri! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Privelişti faine de toamnă-iarnă.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoasa amintire din toamna cea aramie! asfintitul acela este... superfrumos! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Apusul acela e fantastic. Felicitari, frumoasa colectie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Apusul imi incalzeste dimineata! E superb. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoasa colectie, draga mea!
    pup si un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce e in prima poza, o capela?
    Foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e o capela veche şi micuţă, dar întreţinută. Noaptea e luminată de reflectoare şi se vede foarte frumos. Am urcat într-o după-masă de vară până la ea.

      Ștergere
  15. Cand pot veni in vizita? Ca asemenea peisaje nu gasesti oriunde... Fie toamna, fie iarna, acolo tot frumos este.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricând. Poate vii pe jos ca antrenament pentru marea plimbare :)

      Ștergere