sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Happy week-end 3 - test faimos

Nepoata asta mică, non-stop vorbitoare, care nu adoarme mai repede de ora 11 seara şi se trezeşte de 1-2 ori pe noapte, împreună cu un program mai încărcat la servici au reuşit să mă stoarcă de orice vlagă.

Aş vrea să fie week-end de stat în pat şi de recuperat somn.

- Facebook -

Dar Elly sunţine sus şi tare că este Happy week-end şi cred că alţii sunt mai odihniţi decât mine, aşa că vă dau o temă de sfârşit de săptămână.

Artiştii chinezi Dai Dudu, Li Tiezi şi Zhang An au realizat în anul 2006 o pictură în ulei care portretizează cei mai faimoşi 103 oameni din lume în viziunea lor. Andreea Marin şi Ştefan Bănică nu sunt acolo chiar dacă ţin prima pagină a momentului big grin, dar câte personaje puteţi recunoaşte din pictura chinezilor?

Daţi click pe imagine s-o vedeţi mai mare sau puteţi salva imaginea în calculatorul vostru şi apoi să folosiţi zoom-ul.


Sau poate vă ajută mai bine o variantă numerotată.



Iar după ce aţi scanat pictura de la stânga la dreapta şi de sus jos şi vreţi să vă verificaţi cunoştinţele, daţi click AICI . Apoi dând click pe fiecare personaj în parte puteţi afla cine este şi cum arată în realitate.

Spor la identificat personaje şi aştept să-mi spuneţi cât de bine v-aţi descurcat. happy

Happy week-end tuturor!

24 de comentarii:

  1. Fotografia cu bebelusul e grozava :) Imi vine sa-l iau in brate la cat e de mic si delicat. :)

    Foarte interesanta scena. Am recunoscut si eu la prima privire vreo 30 de persoane. Doar atat pentru moment. Dar sper sa mai revin asupra scenei, sa ma mai gandesc, mi se mai par cativa vag cunoscuti. :) Apoi voi consulta si acel link.
    Din nou, cat ai fost de obosita, ai postat ceva interesant si incitant.
    Happy Weekend iti doresc, draga Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie-mi place mult poza cu picioarele întinse. Mi-ar place şi s-o pun în practică vreo 10 ore :)

      Ștergere
  2. Andreea, tu crezi ca daca e weekend am si timp? Te înseli! Asa ca te cred pe cuvant ca sunt multi acolo...... poate îtr-o zi am sa "descifrez" rebusul!
    Happy Weekend si somn usor! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dacă ai făcut o tavă de prăjitură bună, eşti scuzată :)

      Ștergere
  3. M-am distrat cu poza asta :)) Nu ma laud dar in proportie de 85% am recunoscut tot ce sta :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee! Am salvat fotografia, să mă chinui ceva mai pe seară cu ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. hahaha...prima este mortala !
    Am studiat cu atentie si apoi m-am "dus" sa-mi verific cunostintele... Ma bucur ca suntem si noi reprezentati... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mă aşteptam mai mult să-l fi ales pe Brâncuşi.

      Ștergere
    2. erau mai multi de unde puteau alege !...la Brancusi si la Ceausescu ma gandisem ! Alaturarea nu este buna, dar daca printre ei este si Hitler...

      Ștergere
  6. Buna tema de casa, Andreia! Am copiat fotografia si imi voi pune neuronii la lucru!
    Odihna placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, a fost o distractie matinala pentru mine. :)) Fiind atat de dimineata nu am nimerit prea multi dar imi voi mai acorda o sansa mai tarziu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi încerca de câte ori vrei, că nu există limită :)

      Ștergere
  8. Tu in toata viata ta ai lasat pe altii sa doarma cand ai vrut?

    Daca nu.... (sa-mi spui si mie ec si cum) - ti se intoarce roata, weekend, ne-weekend :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Da, ştiu - luni te simţi ca musca sub plici :D

      Ștergere
  10. Eu m-am descurcat binisor, totusi am fost dezamagita ca Jason Statham nu e printre ei

    RăspundețiȘtergere
  11. hehe...
    mi-a placut provocarea...
    suntem reprezentati si asta e de bine...:)

    RăspundețiȘtergere
  12. 33 am recunoscut, pe altii i-am pocit :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Andreia, incerc sa zbor ca o albinuta din blog in blog, asa ca revin in alta zi sa imi verific cunostintele. :))
    Sa ai o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere