sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Happy Week-end 1 - La noi în Ardeal

Elly inaugurează primul Happy week-end al anului, ocazie cu care vă chem în Ardeal:




Intr-un tren ce mergea de la Cluj la Bucuresti, in acelas compartiment, erau o doamna mai in virsta cu fiica ei, linga tinara fata statea un domn mai in virsta, in partea opusa stateau doi tineri, un oltean si un ardelean. Tot timpul calatoriei tinarul oltean nu inceta sa faca complimente fetei. La un moment dat, trenul intra in tunel si se aude un sarut prelung si o "cirpitura" de palma. Dupa ce trenul iese din tunel fiecare se gindea:
Doamna in virsta: "Timpitul asta de bosorog a incercat sa ma sarute, da' din gresala a sarutat-o pe fica mea si ea la "pocnit".Domnul in virsta: "Timpitii astia tinerii au incercat sa o sarute pe asta mica si au luat-o peste gura."Olteanu: "Zapacitul asta de ardelean a incercat sa sarute fata, ea a crezut ca eu am incercat sa o sarut si mi-a trasnit una."Ardeleanu: "Abia astept sa mai prind un tunel, sa mai imit odata zgomotul unui sarut si sa ii mai trag o palma olteanului asta, ca asa ma inerveza "moca" lui, de numa!"


* * *

Un ardelean intra intr-un bar si cere o bere la cutie. Dupa ce barmanul il serveste, ardeleanul ia cutia de bere, scoate un cutitas si incepe sa taie capacul cutiei. Barmanul il vede si-i spune :
-Bade, ridica inelul si trage-l spre tine, nu te mai chinui cu cutitul.
Ardeleanul ii raspunde :
-Apai, no, domnule draga, inelul ii pentru aia care n-au brisca.


Un ardelean vrea sa se ia la intrecere cu varu-so din strainatate la prins de melci. Se duc in padure si isi dau intalnire intr-o ora, sa compare prada. La timpul stabilit, verisorul se intoarce cu doua cosuri pline de melci in timp ce ardeleanul vine cu cosul gol. - Ce-ai facut mai vere? intreaba strainul. - Apai si melcii astia... cand sa te apleci sa-i iei de jos ei "tusti" printre picioare... raspunde ardeleanul dezamagit.

Happy week-end în continuare!

24 de comentarii:

  1. :)
    pe cel cu melcii il stiu de muuuult!
    este, pentru mine, GLORIA, bancul national, statuia ardeleanului!
    No servus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      amu am vazut si poza marita!
      no, meriti un ghinars! :)

      Ștergere
    2. Adică statuia ardelenaului are formă de melc? :))

      Ștergere
  2. apai c-am râs, ca si eu mi-s din Ardeal :))

    Mi-au placut toate poantele :)) Excelent bancul cu tunelul :))
    Apropo, cred ca toata lumea stie cum latra câinii în Ardeal: nooo... ham!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, bancul ăsta cu câinele îmi place enorm, am uitat de el când am postat :))

      Ștergere
  3. Am râs cu lacrimi la harta României!! :D Banucurile sunt minunate!
    Foarte frumos! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buun, ai să mergi la somn bine dispusă :)

      Ștergere
  4. Nutiland :))) O fi tara pe care o banuiesc?
    Extraordinara harta! N-o stiam.
    Iara glumele....is faine rau :))
    Am "luat" si eu harta, e tare de tot.
    Happy weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuţiland a intrat în umbră în ultima vreme :))

      Ștergere
    2. Aflam ca urca in sondaje...;)

      Ștergere
  5. Excelenta harta! Excelenta! :)))
    Si bancurile, cum altfel?!

    Stii cum latra cainele ardelean? No, ham. Dar cum latra cainele banatean stii? No, haaaam-haaam-ham (ca intre timp casca) :)

    O Duminica minunata sa ai!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiam cum latră câinele bănăţean - e tare :))))

      Ștergere
  6. :)) Faină postare! :))
    Weekend plăcut, Andreea!
    La mulţi, mulţi ani plini de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel şi ţie, un am plin de happy weeks and week-ends!

      Ștergere
  7. Noroc ca soata mea nu are casa în spate...... ca îl confundam la viteza cu melcul! :))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, ce reclamă negativă îi faci :D

      Ștergere
    2. Asa ai înteles tu?
      Nu fac nici-o reclama negativa! Ma refer la faptul ca este foarte calm si foarte migalos, încet în a face lucrurile cat mai bine!

      Ștergere
    3. Atunci într-adevăr n-am înţeles bine. Dacă e calm şi migălos, are calităţile necesare pentru quilling.

      Ștergere
  8. :)) Ma distreaza teribil bancurile astea, chiar daca jumatate de sangele meu este de ardelean. :))
    Sa ai o saptamana frumoasa, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să facem haz şi de noi înşine uneori :)

      Ștergere
  9. Bancul cu trenul e fenomenal!!
    Si eu ma misc incet de regula, cand vin lucruri pe neasteptate sa te fereasca sfantu' ca iau toata mobila la inaintare si vai de vanataile mele..
    Asa-i cand apesi pe acceleratie si nu esti obisnuit :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu verific uneori trăinicia mobilei cu fluierul piciorului ... auch!!

      Ștergere