luni, 14 ianuarie 2013

Cugetarea zilei - cântecul unui fluture

Apă şi lut frământat, în neagră sferă închise
Îmi opintesc puterea şi mă nasc întru lumină,
Alunecând printre clipe şi făurind noian de vise,
Îmi tremur culorile, abandonând recea tină,
Mă clătesc cu rouă, mă abandonez în vânt nebun, 
Iubesc şi dansez - aşa cum mi-e dat ... o vară
Îmi las atingerea fecundă petalelor cu trist rămas-bun
Şi-apoi mă pierd, nălucă şi vis, dar zburând în sus, spre soare


Proiectul quilling al zilei este un carneţel de frigider (cu magneţi pe spate) în care un fluture ne îndeamnă să trăim iubind şi râzând.







32 de comentarii:

  1. Buna dimineata si tie, Andreia! Am inceput ziua frumos, cu un zambet, cu gandul la...alt anotimp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ai avut un aşa început. Eu tot cu gândul la alt anotimp, dar m-am trezit la 5.30, ceea ce nu e tocmai plăcut

      Ștergere
  2. Neata buna. Drept, asa trebuie sa traim, mereu zambidn vietii ca sa ne zambeasca si ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau cel puţin să avem optimismul că ne va zâmbi înapoi

      Ștergere
  3. Bună dimineața!! Și eu sunt cu gândul numai la primăvară, chiar vroiam să fac o coroniță pentru bucătărie cu ceva floricele - dar acum , după ce am văzut fluturele tău fac sigur! Zi frumoasă îți doresc! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Astazi sunt doua tendinte in blogosfera. Unii vorbesc despre primavara-vara, cu floricele, soare si fluturasi, iar altii despre energizarea cu ajutorul ciocolatei. Incep sa sper ca iarna a trecut, ca pot iesi zilnic cu bicicleta la plimbare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, daa, şi eu scot bicicleta de la hibernare imediat ce trece zăpadă şi vor fi peste 10 grade.

      Ștergere
  5. n-a trecut iarna, dar voi puteți spera în continuare.
    Fluturașul tău îmi face poftă de înghețată :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai undă verde la îngheţată - Obsession Tiramisu de la Amicii e cea mai bună! Pfoai, mi-i poftă şi mie.

      Ștergere
  6. a, și mi-am adus aminte: vezi că nici eu n-am față ăe blogul tău ?

    RăspundețiȘtergere
  7. E tocmai bun sa-i insenineze ziua sotului si sa zambeasca cand ii lasi mesaj in carnetel: plateste facurile, du gunoiul, spala masina, hraneste pisica, cumpara doua paini, repara robinetul in baie...:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să-i vină să-şi ia zborul încotro vede cu ochii :)

      Ștergere
  8. E foarte frumos quilling-ul. Si acesta de aici si asa, in general. M-a tentat si pe mine dar nu ma apuc. Mi-e teama ca nu ma mai las curand :))
    Mesteream tot felul de chestii candva. Nu stiu de ce nu ma mai trage inima.
    Gardutul din ce este facut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ţi-ai găsit alte preocupări mai atractive.
      Gărduţul e tăiat din carton şi colorat cu pudră maro.

      Ștergere
    2. Merci pentru raspuns :)
      Nu, am obosit sa fac tot felul de chestii. Am facut ani de zile croitorie, vreo 6 ani...si ajunsesem la saturatie fiindca cimenzile veneau pe banda. De atunci mi s-a cam luat. Apoi am avut un job extenuant ce nu-mi mai permitea sa fac aproape nimic. Apoi alte probleme despre care am tot scris pe blog...
      Adevarul e ca nu mai am tragere de inima pentru nimic. Decat pentru blog... Nu mai croitoresc nici pentru mine. :)
      Quilling-ul chiar imi place dar nu stiu ce-as face cu obiectele lucrate...

      Ștergere
    3. Dacă blogul te trage, atunci ţine şi tu de el căci scrii bine :)
      Eu făceam tot felul de chestii de mână şi am descoperit quillingul pe net, mi-a plăcut şi am tot exersat. Am făcut multe cadouri şi am început să vând la prieteni, colegi, apoi pe net. Şi datorită blogului m-a găsit un magazin din Baia Mare la care duc aproape tot ce fac. Încă nici nu am timp să fac tot ce îmi cere.

      Ștergere
  9. E frumos aici, la tine... Ideea cu carnetelul e super! Cum atasezi magnetii (care de unde se pot cumpara?) de el?
    Sa ai o seara linistita, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magneţii se găsesc la Ambient, Praktiker sau alte magazine de gen şi au lipici gata pus. Sunt rotunzi, pătraţi sau sub formă de bandă. Se desface folia de pe ei şi se lipesc pe carton (în cazul de faţă) şi ţin bine.
      O seară frumoasă!

      Ștergere
  10. Interensat..O sa ii spun la nevasta (Andra) sa iti ceara :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să vezi apoi ce liste de shopping îţi face :))

      Ștergere
  11. superb colaj! cat talent ai! si mottoul imi place teribil! felicitari :)
    sa ai o saptamana minunata! live, love, laugh >:3<

    RăspundețiȘtergere
  12. Oh, hai cu primavara!!! O astept cu drag. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi e a doua noapte cu grade cu plus. Vine primăvara mai repede sau e o păcăleală?

      Ștergere
  13. Si eu am fluturi pe frigider... lipseste doar carnetelul!
    Prefer fara ca nu sunt chiar asa multe sarcini si altfel ar ramane goala agenda de birou! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Am primit notificare că am aici un comentariu de la Carmen, dar nu-l văd niciunde. Mister total!

    RăspundețiȘtergere
  15. imi plac fluturii, infrumuseteaza orice proiect, si eu ii folosesc peste tot, quilling-urile tale sunt minutioase si vesele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi plac mult fluturii, dar cel mai mult îmi place să quillinguiesc flori.

      Ștergere
  16. Grozav arata fluturasul. Si la nunti , la petreceri ar merge astfel de decoratii, idem la divorturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreă să-i trimiţi Andreei Marin o felicitare de divorţ? :))

      Ștergere