luni, 7 ianuarie 2013

Cu drag şi dor

M-am născut mică (normal), dar 100% cheală - cap bilă de bowling. După 1 an au început să-mi crească zulufi blonzi şi cârlionţaţi şi tata putea să se mândrească cu păpuşa lui de fată. Mama are poze cu dovezi în acest sens.
Odată cu apariţia zulufilor blonzi, au început să se reverse exclamaţii: "vai, ce fetiţă drăguţă! hai să te pupe tanti!"
  • a pupa româneşte! bifat

Pe la 10 ani ne-am mutat de la Iaşi la Baia Mare şi aici am aflat că lumea se salută cu servus şi se ţucă.
  • a ţuca ardeleneşte! bifat

Apoi am crescut mai mare, a apărut făt-frumos şi fluturii în stomac şi am aflat cum stă treaba cu săruturile.
  • a săruta franţuzeşte! bifat

Şi de un an încoace am cont pe facebook şi am dat de una nouă: "te poop!". De fiecare dată când văd expresia asta îmi vine să pun acest instantaneu cu google translate şi să specific că nu e vorba de ingredientul din cozonac.


Dar apoi văd că în spatele poopăturii stă o intenţie plină de drag şi dor sincer şi tac mâlc.

  • a poopa româno-americăneşte? no, thanks! mai bine o şterg englezeşte 

23 de comentarii:

  1. No draga me io te tuc, ca daca te "poep" pe olandeza e de rau! :)))
    ps. citeste grupul de litere "oe" u.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, te rog, ţucă-mă pe limba maternă :D

      Ștergere
  2. Am vazut pe messul baiatului chiar si saruturi mai lungi, de genul te poooooooop. Nu stiu ce inseamna si nici nu am cutezat sa il intreb. :)) Dar parea fericit, zambea cu toti dintii la monitor. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-aş cuteza să scormonesc între atâţia oooooo :))

      Ștergere
  3. :)) e un soi de kkre orală, ce vrei, îmbătrânim, alte vremuri !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha, mersi de explicaţie. Nu ai cumva de lucru la servici? :D

      Ștergere
    2. săptămâna asta îmi va scoate pe nas toată huzureala de acasă :(

      Ștergere
    3. las că imediat e vineri după-masă :)

      Ștergere
  4. Noh tulai Doamne hai la mine sa te tuc nitelus!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ce s-a nascut "inima lui tata", toti vizitatorii sareau la tzucat, iar eu ma tot gandeam la milioanele de microorganisme care se transferau pe maini si pe fata lui si m-am intrebat ce-i de facut. Am inceput sa-l tzuc pe frunte sperand in puterea imitatiei si am scos expresia "tzucu-te-n freza", ca sa accentuez dorinta de a schimba lucrurile. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trucul lui tati era să ne spele cu vată şi spirt pe faţă după ce treceam printr-o rundă de pupături şi ţucături. Poţi încerca metoda :)

      Ștergere
    2. "urmatorul la dezinfectat"; "dar, tata, pe mine nu m-a pupat"; "las` ca nu-ti strica un refresh" :).
      Acum ca-i mare (level4), cere el, solutia frumos mirositoare, de la bunica, pentru un intens freshing. :)

      Ștergere
    3. Fix aşa era :))
      Atunci când va ajunge la level 16-17 va avea în baie o întreagă etajeră plină de soluţii freshing :)

      Ștergere
  6. Eu (nativ moldav aclimatizat cumva prin Arges) am remarcat si un tandru "te pupacesc" pe post de "Pa". L-am primit cu drag, fiind emis cu multa caldura asezonata cu zambet larg. E de bine! (Pe frigu' asta...)
    PS: Daniel, e tare asta cu "tzucute-n freza"!

    RăspundețiȘtergere
  7. Stiu si eu fenomenul :)
    Din pacate, respectivii habar n-au ca acel cuvant tine de scatologie... Ignoranta poate fi iertata. Ar trebui sa li se spuna de la obraz...

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai cât am râs! :D Ești genială!
    În cazul tău, cu cât deschizi mai mult gura și vorbești cu atât îmi place mai mult de tine! Ce bine ar fi să fie așa și cu restul populației....
    :D

    Mi-ar fi plăcut să am și eu atâta inspirație să fac asemenea comparație între modurile de a te pupa și să le explic tuturor celor care mă tot "pooopă" că mai bine mă pupă și gata! :D

    Ești de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când te mai poopă cineva trimite-i aşa, ca din întâmplare, un link către articolul ăsta. :)

      Ștergere