miercuri, 5 decembrie 2012

Time out

Mâine voi pleca într-o mică vacanţă - dacă aşa se pot numi câteva zile cu o listă lungă de bifat, dar cert este că voi fi departe de casă şi nu voi avea calculator şi timp disponibil.

Între timp, aici las uşa deschisă pentru oricine doreşte să intre şi mai las croissante pe masă



şi o carafă cu ceai fierbinte că ... brrrrr ... pe afară e cu minus



Chiar dacă sunteţi cuprinşi de stresul presărbătoresc şi vă frământaţi mintea cu întrebări existenţiale (gen: eu când spăl geamurile? la şeful trebuie să-i iau cadou? dacă da, ce?), poate găsiţi totuşi răgazul de a urmări un filmuleţ inspiraţional plin de înţelepciune, dar şi de umor, care ne retuşează un pic perepectiva cu care trecem prin viaţă şi pe lângă cei din jur.

Găsiţi filmuleţul - aici , iar în partea de jos găsiţi opţiunea subtitrării în limba română.

Vizionare plăcută şi puteţi lasă impresiile în comentariu, le voi citi când revin!

27 de comentarii:

  1. Ne resfeți cu ce ne-ai oferit!

    Vacanță plăcută, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, s-a gătat vacanşa, dar vine alta :)

      Ștergere
  2. MULTUMIM, Andreia, pentru clipele de gratie!
    Ca una cu ceva ani de scoala (muzica - pian) recunosc faptul ca m-a emotionat si incantat darul tau de Mos Nicolae. Ma inclin!
    Sa ai spor si inspiratie uriunde te-ai afla!
    PS: Saru'mana pentru gustare si ceaiul fierbinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, atunci pe tine te-am nimerit la fix cu filmuleţul, deşi nu e doar despre muzică :)

      Ștergere
  3. Am venit, am luat un corn si o cana cu ceai, m-am facut comoda si am vizionat filmul. Superb! Mi-am amintit de lectiile lui Leonard Bernstein din anii 70-80. Atunci am prins gust de muzica clasica.
    Drumuri bune si cu spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi place enorm filmuleţul şi charisma lui Zander. periodic mă tot uit la el.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. I had fun, dar ştii cum e, parcă tot mai bine e acasă. :)

      Ștergere
  5. Sa va fie zilele frumoase si listele de bifat scurte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar fi placut sa ne intalnim :)
    ramane poate pentru la anul. Sper s-aveti o calatorie placuta si sa va intoarceti cu bine acasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o să facem cumva undeva să ne găsim iar în acelaşi loc :)

      Ștergere
  7. Ceai am primit ieri si inca mai incerc, pentru ca erau multe sortimente. Dar nu pot refuza acele cornuri rumenite, mai ales ca se potrivesc perfect cu ceaiul meu de lime si mandarine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lime şi mandarine? Sună gustos!

      Ștergere
    2. E foarte bun. Mai am doar cateva pliculete.

      Ștergere
    3. Fă-ţi stoc înainte să vină sfârşitul lumii! :)

      Ștergere
  8. Croissantele s-au terminat, ceaiul s-a racit... :(
    Cred ca e vremea sa te intorci ;)
    Glumesc, desigur
    Vacanta placuta, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  9. Când te întorci? Că îmi e dor de tine! :(

    RăspundețiȘtergere
  10. M-am întors că uite, zice lumea că s-au terminat croissantele şi ceaiul :))
    Trebuie reumplută masa.

    RăspundețiȘtergere