miercuri, 26 decembrie 2012

Miercurea fără cuvinte 52

Oare ce lipsuri compensează edilul şef al urbei băimărene încât de 2 ani de când e primar avem cel mai înalt brad din ţară?tongue
Întrebarea e retorică  dat fiind că  miercurea  Carmen ne ia cuvintele:










* sursa:  I love Baia Mare/Facebook

24 de comentarii:

  1. Sper sa am prilejul de a ajunge intr-o zi acolo.. :)
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. sun cam 8 ani de cand am fost la Baia Mare...mi-a placut orasul tau si oamenii tare linistiti :)
    aveti cu adevarat un brad pe cinste! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos e ornat orasul... asa ca nu mai conteaza ce vrea sa compenseze primarul....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De data asta a compensat lipsa zăpezii :)

      Ștergere
  4. minunate imagini! iti doresc o sarbatoare de Craciun minunata in continuare, o trecere spre noul an cat mai armoniioasa si vesela! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru urări şi la fel îşi doresc şi ţie!

      Ștergere
  5. Acum că a trecut Crăciunul să ai parte de zile liniştite pentru a primi cum se cuvine Noul An.

    Şi pentru că nu mai avem altă miercure fără cuvinte în acest an să ne întâlnim sănătoşi în 2013.

    LA MULŢI ANI !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mul'umesc pentru urări. Să avem cu toţii un an frumos şi plin de miercuri frumoase fără cuvinte :)

      Ștergere
  6. Inaltimea bradului este echivalenta cu inaltimea veniturilor sau a datoriilor?
    Buna intrebare! :)
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu poate fi oraş bogat în ţară săracă. :)

      Ștergere
  7. Wow! Frumoase decoratii de sarbatori aveti in Baia Mare! Vad ca se ocupa Chereches de toate :)
    Sarbatori fericite in continuare, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul e că la sărbători se petrece Cherecheş foarte bine, în toate anotimpurile.

      Ștergere
  8. Îmi place foaaarte mult cum arată orașul! Mai bine ca ca Bucureștiul aș spune! Bravo primarului că s-a ocupat să arate frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut imagini şi cu Bucureştiul - e frumos. Luminiţele de Crăciun înfrumuseţează nopţile oricărui oraş.

      Ștergere
  9. Sunteti grozavi, am vazut la stiri cand a fost adus bradul! Din Cluj pare ca aveti primar grozav!
    Zile frumoase si La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o aventură să-l aducă pe sub toate cablurile până în centrul oraşului, dar a ajuns fără peripeţii.

      Ștergere
  10. Inseamna ca la noi toti primarii au ceva pe suflet? Ca de la revolutie, in fiecare an ne-au impodobit bradul in centrul orasului, un brad imens intotdeauna. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma si tem sa aflu raspunsul la intrebarea ta.

      Ștergere
  11. Frumoase imagini! Orașul tău arată ca-n poveste!
    ... Și când te gândești că de ani de zile ne invită de sărbători prietenii noștri din Baia Mare ... (de fapt cei mai buni prieteni!)
    A, și bine te-am găsit! Te-am găsit și te-am pus direct în lista mea de bloguri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma simt onorata. De ceva vreme iti citesc articolele - desi n-am comentat niciodata - si imi place cum scrii, dar mai ales admir modul in care te ocupi de elevii tai. Un adevarat dascal!

      Ștergere