sâmbătă, 15 decembrie 2012

HW 39 - cea mai solicitantă meserie


HAPPY WEEKEND! - Ediţia 39 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.

********************************************************************************************

Dacă vă imaginaţi că meseria de Moş Crăciun este uşoară şi frumoasă, fiindcă durează doar o noapte pe an şi e încărcată de magia sărbătorilor şi bucuria dăruirii, ei bine, lucrurile nu stau chiar aşa.
Iată fişa postului:

1. Are de citit scrisori - mii, zeci de mii, sute de mii, milioane de scrisori, unele dintre ele cu grad ridicat de periculozitate


- www. facebook.com - 

- www.wfriends.wordpress.com -

- www.myspacegraphicsandanimations.com -

2. Unele cadouri sunt foarte greu de găsit, nici gând să le afle la supermarket sau pe ebay

- www.funny22.com

3. Plecatul de acasă în grabă ca să ajungă la toţi copiii de pe glob într-o singură noapte îl face să uite unele lucruri necesare sau să încurce sertarul noptierei cu cel al soţiei

- www.funny-pics.co -

- www.fun4pic.com -

4. Inevitabil, mai apar şi neplăceri sau accidente în trafic

- www.sodanead.com -

- www.startribune.com -

5. Chiar dacă nu trebuie să aibă dimensiuni 90-60-90 de fotomodel, totuşi mărimile contează

- www.wfriends.wordpress.com -

6. Concurenţa e acerbă, neloială şi îl poate aduce în situaţii pe viaţă şi pe moarte

- www.forums.eidogames.com -

- www.didc.blogspot.com - 


Nici nu-i de mirare că la final are nevoie de consiliere psihologică


Ce poţi face ca să-l ajuţi?


25 de comentarii:

  1. Saracul Mos Craciun! Dupa ce l-ai facut aici de ras în tot felul crezi ca mai vine la tine anul acesta? :)))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am luat singură cadoul încă din octombrie :)) că la mine nici poştăşiţa nu nimereşte cum trebuie şi, poate, Moşul ar fi păţit la fel şi aş fi rămas necadorisită. :D

      Ștergere
  2. Bietul Mos Craciun! Ce adevar crunt a descoperit: Aproape nimeni nu mai doreste jucarii :( Si mai trebuie, saracul, sa facafata si concurentei si tuturor pericolelor. Offf, grea viata mai are Mosul!
    Vezi? De-aia cred ca sa apucat de baut. Am impresia ca nici vizitele la psiholog n-au dat rezultate... ;)
    Excelente toate si comentariile la fel. Mi-a placut grozav botul avionului :))
    Happy Weekend, Andreia draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *s-a apucat...
      nu stiu ce naiba, ca am tot gresit...si nici macar n-am baut nimic. :))

      Ștergere
    2. Ba eu cred că ai testat colorantul Moşului, dar nu vrei să recunoşti :))))

      Ștergere
    3. :)))
      Tastez mereu in graba...si apuc sa vad ca am gresit dupa ce i-am dat drumul mesajului ;)

      Ștergere
    4. Şi eu o păţesc. Articolele le pot edita, dar comentariile aşa rămân pt posteritate

      Ștergere
  3. :) ok, m-ai convins, nu mă fac Moş Căciun când mă fac mare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai bine să stai acasă şi să vină cadourile, nu? :)

      Ștergere
  4. de-aia m-a trimis pe mine să-i caut nepotului meu "popice cu băieţi"?!?

    RăspundețiȘtergere
  5. :))))))) foarte interesante pozele. Mi-as dori sa fiu macar o data Mos Craciun sa pot citi si eu lista de cadouri. Tare-s curioasa ce-si doresc unii :D :))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, da, unele liste ar fi mai senzaţionale decât OTV-ul :D

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Tu pui Moşul pe drum? Nu vezi ce periculos este? N-ai inimă?!

      Ștergere
  7. Sper sa nu ma uiteeeeeeeeeeee desi deja mi-a facut un cadou foarte fain. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place că nu te mulţumeşti cu puţin - cu un singur cadou :))

      Ștergere
  8. :))) totusi, o meserie de vis. Iti dai seama cat concediu are?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place că vezi partea plină a paharului :)

      Ștergere
  9. Mos Craciun e un Super Mos Craciun trebuie sa poata, sa faca fata nu degeaba are ajutoare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa, Mihaela, spune-i că nu se poate eschiva şi că nu se acceptă plângeri din partea lui!

      Ștergere
  10. Cate poze compromitatoare cu Mos Craciun! Eu nu am curaj sa rad, ca nu imi mai aduce cadouri. Vezi cat sunt de serioasa? Nici macar un zambet nu schitez. :))

    RăspundețiȘtergere