duminică, 2 decembrie 2012

Happy Week-end: De firmă

În acest week-end debutez fulminant pentru rubrica de Happy weekend iniţiată de Elly.

Iată instrucţiunile de participare:

HAPPY WEEKEND! - Ediţia 37 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.

Iată tema cu care mă prezint - DE FIRMĂ:

O zi obişnuită de lucru: Te trezeşti, Nokia, Colgate, Nesscafe, Hochland, Orbit, Logan, Dell, Epson, I-Phone, I-Phone,  McDonalds, Coca-Cola, Orbit. Dell, Epson, I-PhoneI-Phone. Logan. Tuborg. Tuborg-Tuborg-Tuborg-Tuborg. I-Phone… I-Phone. Durex-Durex. Colgate. Te culci. Noapte bună!



În sala de aşteptare trei bărbaţi stau cu sufletul la gură. Iese moaşa şi îl felicită pe primul:

- Felicitări aveţi gemeni!
- Doamne, ce coincidenţă, eu chiar lucrez la Minessota Twins...
După o oră iese aceeaşi femeie şi spune celui de al doilea tătic:
- Incredibil, aveti tripleţi!!!
 - Nu pot să cred, ce coincidenţă, eu lucrez la 3M Company.
Al treilea leşină....
- Ce s-a întâmplat, întreabă moaşa?
- El lucrează la 7UP...






Ruşii plecaseră în cursa spre lună. La NASA, şefu' ăl mare primea în continuu rapoarte alarmate: 

- Şefule, ruşii mai au un pic şi ajung pe Lună. 

... (mai trece ceva timp) 

- Şefule, ruşii aterizează pe lună!! 
... 
- Şefule, ruşii au aterizat pe lună şi o vopsesc pe toată în roşu!!! Noi nu facem nimic?!? 
- Ba da, îi aşteptăm să plece şi după aia mergem şi noi şi scriem pe ea cu alb "Coca-Cola". 





Enjoy! happy

10 comentarii:

  1. 'Neata!
    Hai sa îti spun!
    Cand am venit în Olanda ne-am cunoscut cu niste romani, logic, pamantul e mic! Dar, unul dintre ei o tine una si buna în fiecare zi ca el sa duce la supermarkt sa-si ia Zup! Pana într-o zi cand l-am întrebat ce e aia? Era 7Up..... :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      În orice caz e mai scurt de spus "zup" decât "seven up".

      Ștergere
  2. Asa imi place sa incep ziua de duminica. Razand ca proasta la monitor, in timp ce citesc glume bune. Singurul meu necaz este ca baiatul doarme si Mihai a plecat la socrii, sa ii ajute la treaba. Nu am cu cine sa impartasesc... :((
    Sa ai o duminica vesela, lipsita de griji!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai departe - e bine să ai motive de râs, dar e şi mai bine să râzi împreuna cu cineva.
      Ia trezeşte-l pe Ionuţ! :D

      Ștergere
  3. :))
    Bun venit la HW!, Andreia!
    Superb debut!
    Reclamele sunt MI-NU-NA-TE!
    Sunt fan Pepsi, asa ca m-ai nimerit :)
    Adevarul e ca suntem inconjurati de marci...de firme...de reclame.
    Frumos!
    Happy Weekend, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu sunt fan Pepsi, dar înţeleg de ce a fost interzisă reclama - prea era călcată coca cola în picioare :))

      Ștergere
  4. Lasa sa vopseasca rusii luna in rosu, ca mergem noi si-i tragem dungi albe ai o facem dinamovista! sau albastre si o facem stelista!Iti dai seama cum ar fi sa mearga Steaua pe Luna?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite cine-i microbistă! :D
      Steaua se mulţumeşte şi cu primăvara europeană terestră.

      Ștergere
  5. primul banc m-a distrat teribil cu toate ca nu imi era necunoscut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, şi eu l-am mai auzit, dar e funny de fiecare dată. :))

      Ștergere