duminică, 16 decembrie 2012

Cugetarea zilei - nu-i totul filosofie

Circumstanţele actuale prin care trec m-au iluminat:  când Simplicitus din Cilicia a emis dictonul "panta rhei" = "totul curge" nu se referea la un concept din filosofia lui Heraclit, ci la un nas răcit, cu aspect roşu-rudolphian!

Pentru că profesorii corectori ţin la conceptele bine înrădăcinate în manuale, îi povăţuiesc pe absolvenţii de liceu promoţia 2013 să nu preia această cugetare în lucrările lor viitoare de la bac.

Avem şi quillingul zilei - totul e Crăciun şi muzică:


Iar dacă e vorba de muzică avem şi colindul zilei - totul e cu clopoţei:


19 comentarii:

  1. frumos quilling !
    Cât despre Celtic, am câteva melodii de-ale lor în playlist, special pentru momente de relaxare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc :)
      Îmi plac mult melodiile lor de Crăciun, dar le ascult direct de pe youtube.

      Ștergere
  2. :)) Panta rhei ;) Buna asta!
    Quillingul e foarte delicat, rafinat, intr-un cuvant e superb.
    O zi de duminica cat mai frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bună, dar să n-o simţi pe propriul nas. Îţi zic eu că e groaznic. :((
      O duminică aşişderea!

      Ștergere
  3. Prima imagine... o idee foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb cantecul, nu mai ascultasem demult ceva celtic, merci :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Aşa şi trebuie că am învârtit o grămadă :D

      Ștergere
  6. ce frumos ti-a iesit, eu am rabdare dar rezultatele de cele mai multe ori sunt ca de copil facute :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă-ţi iese ca şi manichiura, atunci nu e deloc ca de copil :)

      Ștergere
  7. Tare draguti iti ies acesti clopotei. Ai mana de artist, Andreia! Melodia nu o pot asculta acum, de teama ca imi trezesc sotul.
    Sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru aprecieri. Norocos e soţul tău că poate dormi cât vrea netulburat :)
      O săptămână frumoasă şi ţie!

      Ștergere
  8. Ieri am fost cu adevarat bunica asa ca nu am avut timp de blog! O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi le-ai făcut gogoşi nepoţilor, cum ne făcea de fiecare dată bunica mie şi la fraţii mei? :)
      Urare identică! :)

      Ștergere
  9. Nu pot să cred că ai faăcut note muzicale din quilling!
    Câtă răbdare poți să ai!
    Superbă felicitarea!
    La fel și colindul! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Câtă răbdare am avut, toată s-a epuizat cu notele astea - până la anul nu mai fac :D

      Ștergere