marți, 4 decembrie 2012

Cugetarea zilei - despre Crăciun

“Crăciunul nu este o perioadă, nici un sezon, ci o stare de spirit. Adevăratul spirit al Crăciunului înseamnă să preţuieşti pacea şi bunăvoinţa, să oferi, din plin, compasiune.” Calvin Coolidge

"Crăciunul ridică o baghetă magică asupra acestei lumi şi sub ea totul e mai moale şi mai frumos." - Norman Vincent Peale


"Cel care nu are Crăciunul în inimă, nu-l va găsi nici sub brad" - Roy L.Smith


Tot despre brad este şi felicitatea handmade a zilei:




Muza acestei felicitări a fost Minnie care mi-a trimis nişte imagini cu o felicitare cu brăduleţ făcut din hârtie creponată. big hug


Iar, după ce am verificat, mi-am dat seama că mă încadrez şi la culorile cerute în această săptămână la The Dynamic Duos Challenge :



8 comentarii:

  1. Imi place cum ai pus decoratiile, parca sunt lantisoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt nişte mărgeluţe sidefate, sunt drăguţe.

      Ștergere
  2. Imi plac toate cugetarile! Foarte adevarate!
    Frumoasa si felicitarea primita
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. What a fun tree! Beautiful elements, too! Gorgeous! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. What a cool technique! I love the garland too...clever! Thanks for joining us at Dynamic Duos this week!

    RăspundețiȘtergere
  5. What a fabulously decorated Christmas tree! Thanks for playing along with Dynamic Duos this week!

    RăspundețiȘtergere