vineri, 28 decembrie 2012

Bang! - a aterizat o leapsa

* si-a bagat Rollingul degetele prin laptop si mi-a lasat literele fara caciulite si virgule, sper ca "a" si "i" sa nu se aleaga cu urechile inghetate si sa nu apara confunzii gen gasca = gaşcă sau gâscă ?!

Se facu ca Mixy avea o prastie si o leapsa. Si lua prastia in mana, puse leapsa in prastie si o arunca, mai frate, din capitala pan' aici la mine care sedeam confortabil la poalele Gutaiului, pe canapea, cu un roman politist in mana.
Si, cum nu e bine sa intri cu datorii in noul an, e musai sa ma ridic si s-o completez.

Intrebarile cu accesorii de caciulite si virgule sunt de la Mixy, raspunsurile confuze imi apartin:


1. În ce oraș locuiești?
Baia Mare, sa fiu precisa: la 10 km langa Baia Mare, dar e cam tot acolo.

2. Ai locuit vreodată în alt oras, pentru o perioadă mai lungă de o lună? Dacă da, care?
In dulcele targ al Iesilor de la 0,5 la aproape 10 ani. Si imi propun ca anul viitor sa-l revizitez si sa i-l arat si dlui. Rolling, daca repara literele!

3. Care este primul oraș care îți vine în minte când te gândesti la o vacanță în străinătate? 
Roma, cetatea eterna

4. Ce orașe din străinătate ai vizitat până acum?
Am vizitat multe orase, nu le recenzez. Dar cel mai des am fost in Budapesta ca vecinii unguri sunt aici, aproape de coasta stanga.


5. Numește 5 țări pe care ai vrea neapărat să le vizitezi:
Italia, Marea Britanie, Insula Sark ( e insula si stat), Malta, Olanda

6. Care au fost lucrurile ce ți-au plăcut cel mai mult, în locurile străine vizitate?
Imi plac mult centrele vechi ale oraselor - arhitectura cladirilor, orologiile din turnuri

7. Este vreun lucru care nu ți-a plăcut, legat de locurile vizitate?
Crocodilii

Politistii care dau amenzi si acolo 


8. Care sunt locurile preferate, dintre cele vizitate în România? 
Nordul Moldovei, plaja pustie de la Corbu (acu nu prea mai e pustie ca au aratat-o prea mult la tv), muntii

9. Ce zone/orase din România ai vrea să vizitezi?
Toate cele 273 de locuri de aici

10. Întrebare de final: Munte vs Mare?
Muntele e mult mai ofertant, dar nici marea nu-i de lepadat.


Mixy, imi dai voie sa ma intorc la carte? Un criminal inca bantuie in libertate.


P.S.  Oooooo, e postarea nr. 100! Bag de seama ca am turuit mult anul asta.

21 de comentarii:

  1. Felicitari si la cat mai multe postari in anul ce vine!
    Anul acesta m-am lasat acaparata cu totul de blog si am iesit foarte putin la munte, dar mi-am propus sa recuperez in 2013. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Trebuie sa mergi la munte - te oxigenezi si apoi scrii si mai vivace pe blog :)

      Ștergere
  2. Care este perioada din viata, in care te-ai intoarce si de ce? :) (intre doua pagini si-un ceai cald, poate impletesti si un raspuns)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No, uite cum nu lasati omul sa citeasca! Fara sa analizez mult, as spune ca perioada scolii generale dupa ce m-am mutat la Baia Mare - vorba hitului: fara bani, dar si fara griji. Ma bucur ca Facebookul m-a ajutat sa-m gasesc si revad o parte din colegi.

      Ștergere
    2. Sa traduc faptul ca bani = griji, sau ca anii copilarie nu inseama a avea, ci a fi?

      Ștergere
    3. Castigarea banilor pe cont propriu si cheltuirea lor = griji

      Ștergere
  3. chiar te rog, nu ştiu cum ai reuşit să te dezlipeşti de carte ! :))
    Îmi pare bine că nu te-a dezechilibrat praştia mea şi ai găsit modalitatea de a tasta repede şi bine. Spune-i d-lui Roling să stea liniştit în privinţa diacriticelor, mă descurc să citesc şi fără ele.
    Am avut o singură problemă când am citit enunţul "Arunc cu bulgarul în tine" (bulgăr)în rest, e ok. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am o problema cu enuntul asta - unde l-ai gasit ca nu-i de aici? Eu am scris doar de unguri ca vecini :D

      Ștergere
  4. As raspunde si eu la leapsa asta dar inca n-am vizitat Oagadougu , Antananarivo si Machu Pichu si mi-e rusine ca nu-s destul de umblata prin lume!:))Da' la Vulcanii Noroiosi si Murighiol am fost!
    La cat mai multe zerouri la cifra postarilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am fost nici la Vulcanii noroiosi :(
      Si la cifra postarilor, si la numarul cititorilor! :)

      Ștergere
  5. Sa fii sanatoasa, sa ai suficienti bani pentru a merge unde vrei, sa te ocoleasca grijile, sa te vedem inca mult timp pe aici!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar toate cele 273? Se spune ca unele regiuni nu merita vizitate. Tu crezi asta? Eu nu. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As zice ca toate merita, dar unele nu-s foarte spectaculoase la fata locului. De exp, am fost la Gradina Zmeilor langa Jibou care arata frumos in poze, dar sunt 5 stanci pe langa care te invarti in 7 minute, cu tot cu facutul pozelor.

      Ștergere
  7. Iuhuuu, la mai mare!
    leapsa ca leapsa, dar pozele sunt graitoare,ma bucur sa te revad ! Crocodilii tai sunt chiar prietenosi :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Am pus niste poze ca sa stiu la ce dimensiuni trebuie sa revin. Dar marile diete incep toate dupa 1 ianuarie :D

      Ștergere
    2. ahaa. Si inteleg ca pe tipa cu Pilatesu ai pus-o in stand by deocamdata :)

      Ștergere
    3. I-am dat voie sa-si ia o mica vacanta :D

      Ștergere
  8. "Imi plac mult centrele vechi ale oraselor - arhitectura cladirilor, orologiile din turnuri"
    Uite, exact asta imi place si mie la orasele vizitate. Imi plac enorm orasele vechi, cele medievale, catedralele gotice... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! Noul an sa fie presarat cu realizari remarcabile, impliniri, sanatate, fericire si bafta!

    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ani şi ţie şi la multe momente care să se transforme în amintiri frumoase!

      Ștergere