sâmbătă, 17 noiembrie 2012

She loves my blog

Minnie mi-a făcut această declaraţie ungătoare la suflet:


Numai că nu mi-a făcut-o aşa pur şi simplu, ci mi-a dat şi o temă de casă: să răspund la întrebarea de ce mi-am făcut blog.

M-am scărpinat temeinic ardeleneşte în creştet şi mi-am amintit că anul trecut cam pe vremea asta m-am apucat de quilling după ce am dat de un filmuleţ pe Youtube şi apoi m-am uitat la multe-multe site-uri şi poze.
Majoritatea fiind în engleză, peste câteva luni m-am gândit să fac eu un blog românesc (deşi nu e singurul şi nici cel mai grozav) şi, chiar şi acum, cele mai vizitate articole sunt cele de noţiuni introductive în quilling.

Apoi m-am gândit să mai împărtăşesc aici o reţetă, o păţanie, mai particip la challenge-uri  de handmade de pe diverse site-uri anglofone unde sunt o grămadă de provocări creative, mai scriu  una-alta ca să fiu multilateral dezvoltată şi să nu plictisesc lumea cu unul şi acelaşi subiect. 

Am nişte colege bloggeriţe una şi una, mă bucur că le-am cunoscut virtual pe fiecare şi stau cu ochii pe ele.

Ce-o mai fi, om vedea de-om mai trăi happy

12 comentarii:

  1. Draga Andreia ma bucur si eu ca te-am cunoscut "virtual"! Despre blogul tau sa nu mai vorbim... ti-am facut declaratia dar si pe Radu Mazare îl am la inima! :))))
    Sa ai o zi linistita la munca si o duminica placuta!
    Ps. de la mine din blog roll ai vazut asta:
    http://tutoriale.igorette.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Îi voi transmite lui Radu Mazăre că eşti fana lui :))
    Da, ştiu site-ul de tutoriale, îl am salvat între site-urile favorite. Sunt o mulţime de idei frumoase acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uita-te pe blog la mine Surpriza!

      Ștergere
    2. Fix acum mă duc să descopăr surpriza.

      Ștergere
  3. Era scris in stele sa ne intalnim! si pentru ca nu prea ne-am priceput noi sa citim la distanta, stelele ne-au impins sa ne facem blog!Norocul meu!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu iti iubesc doar blogul, te iubesc si pe tine pentru ca stiu cum esti in realitate :)
    kiss

    Apropo, nu a inghetat Mazare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai topit de totului - kiss back
      Nu a îngheţat că are haină de blană :)

      Ștergere
  5. Chiar meritai sa primesti premiul. Eu nu ma plictisesc niciodata pe blogul tau. Mereu gasesc ceva nou, ceva care sa imi atraga atentia. Singurul meu regret este ca nu am timp suficient, sa trec mai des pe aici, sa caut din urma articole pe care nu le stiu. Dar poate intr-o zi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru aprecieri. :)
      Problema cu timpul e reciprocă. :(

      Ștergere