joi, 8 noiembrie 2012

Românu-i frate cu codrul

Să abordăm problema şi din perspectiva cealaltă. Adică dacă data trecută am adus copacii în casa noastră, acum să facem invers: să ducem casa în copaci.

Ia priviţi:

- www.dornob.com - 

Sau casa-ou, cum a fost numită de creatorul ei:





- www.inhabitat.com -

Oare pentru casele astea se plăteşte impozit, că nu au amprentă la sol? thinking
Dacă nu, ne-am putea face un veritabil castel cu turnuleţe şi tot tacâmul:

- www.dornob.com -

Sau măcar o terasă de savurat o îngheţată în serile de vară:


- www.inhabitat.com -


Am plecat să plantez un copac în curte!

20 de comentarii:

  1. Si eu, care am taiat ditamai ciresul cat un zgarie nori...Macar un turn de observatie puteam sa-mi fac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata ideal....habar nu am cat de greu de realizat sunt
    Planteaza un brad. Daca nu iese pontul cu casa, macar ai ce impodobi de Craciun(uri)sau (e)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrei să-i iau pâinea de la gură mamei lui Fuego? Împodobitul brazilor e meseria ei.

      Ștergere
    2. Si sa vezi de Paste, cand canta "Vopseste-mi, mama, ouale!"

      Ștergere
    3. Si sa vezi de Paste, ca lanseaza noul hit:Vopseste-mi, mama, ouale!

      Ștergere
    4. Ptiu,drace, zici ca-s balbaita, l-a luat de doua ori!:))Cica era eroare...

      Ștergere
    5. Ai postat o dată pentru fiecare ou :)))))))))))

      Ștergere
  3. Am facut si eu o postare cu chestii din asta acum catevaluni! Prin danemarca si franta sunt case din astea de închiriat! Mi-ar place o vacanta în o asa casuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se închiriază turistic? Mi-ar place o vacanţă în pom. :)
      Am să 'gugălesc' pe tema asta.

      Ștergere
  4. n-aș trăi într-o casă de-asta, pentru că n-aș mai pleca din ea. Iar pe Mixu îl văd un Robin Hood care n-ar mai vâna pentru de-alea gurii de dragul casei.
    Și-atunci... Vrei să murim de inaniție ?!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se face pizza delivery şi la case din copaci?

      Ștergere
    2. află ! E important !
      Pizza transportată pe liene :)

      Ștergere
  5. Casa Ou este preferata mea!;)
    Ce frumos,te face sa visezi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e foarte faină. Dar şi terasa merită un loc în top.

      Ștergere
  6. Mereu mi-am dorit sa am o casuta in padure, sa fiu inconjurata de natura salbatica, necalcata de picior de om. Ma mut intr-una dintre cele pe care ni le-ai pus la dispozitie. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti să te muţi în locul lui Mixy, că ea se teme că va muri de foame în pădure :)

      Ștergere
  7. Abia astept sa faci un post despre casutele de sub pamant sau sapate in pamant....Mie imi plac cele ale hobbyt-ilor care erau imbracate cu iarba vrede si cu usa ca un capac de butoi...ar fi visul meu sa stau intr-una din aceea! Cred că m-am uitat prea mult la "Stăpânul inelelor" nu? :D
    Frumoase toate imaginile, dar favorita mea este prima casuta, apoi terasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noh, uite că la case subpământene nu m-am gândit, dar am să caut şi nişte exemplare din astea, ca să acoperim toată gama. :)

      Ștergere
  8. Ai o nominalizare la mine pe blog, dar nu pentru "One blog" alta :))))

    RăspundețiȘtergere