miercuri, 21 noiembrie 2012

Prietenie fără limite

Particip pentru prima dată la rubrica Miercurea fără cuvinte - http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/ - unde, aşa cum spune iniţiatoarea, "e simplu şi amuzant, nu trebuie decât să afişezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care să vorbească fără cuvinte".

Iată fotografiile:











24 de comentarii:

  1. Welcome! Asa prietenie vreau si eu.... adica am!
    Papagalul Rocky si cu motanul Mishu sunt prietenii mei si daca ma uit bine se înteleg perfect si ei doi. Nici-o data nu au fost probleme si dorm noaptea singuri în aceeasi camera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai putea sa-i fotografiezi într-o ipostază tandră să-i vedem şi noi :)

      Ștergere
  2. ce dragalesenii, impresionante imagini...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multe ori animalele ne dau lecţii.
      Mulţumesc pentru vizită :)

      Ștergere
  3. Deci nu exista. Sunt fake-uri, sa stii de la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lordul tău nu e prieten cu nimeni? Horthy e prieten cu găinile şi iepuraşii de la fermă :)

      Ștergere
  4. micuta caprioara si ciinele si maimutica cu pasarea mi s-au parut cele mai deosebite...

    RăspundețiȘtergere
  5. papagalul cu pisica..da..interesant..:D
    bine ne-am gasit la WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La poze de-astea m-as uita toata ziua! Dar am si eu acasa motanul Yeti cu bishonul Sasha!:)Sau motanul Yeti cu ciobanescul Max.Sau bishonul Sasha cu ciobanescul Max...Dar niciodata toti trei!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. ce lume frumoasa ne prezinti tu aici, Andreia draga! :) Bine ai pasit in clubul miercurii fara cuvinte! :) Grozava intrare ti-ai facut! Aplauze! :)
    Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt minunate fotografiile! Imi plac grozav de mult!
    Motanul meu si catelusul sunt cei mai buni prieteni. Am si poza cu ei, dar pe FB. Ba nu, am si pe blog, si am gasit. Iata:
    http://dragosteoarba.blogspot.ro/2012/09/wordless-wednesday-37-friends.html

    O seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place ce vad aici! Felicitari pentru idee si...bine ai venit!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vă mulţumesc pentru vizită şi sper să fiu membru permanent în clubul vosru :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ne spun si ei ca prieteniile sint intotdeauna frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vrem imagini de la Mazare din cotet. El ce prieteni are?
    (se numeste cotet sau cusca?)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prieten cu găinile şi cu Horthy. Deşi, când e lăsat liber, se cam ţine deoparte.

      Ștergere
  13. M-a uimit si pe mine un filmulet pe Discovery, cu prietenia dintre o pisica si o bufnita. Este greu uneori sa intelegem comportamentul animalelor, dar am putea invata de la ele..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant - pisică & bufniţă. Una-i domestică, cealalată nu. Una zboară, cealaltă nu.
      Sinugrul lucru comun că amândouă au viaţă nocturnă.

      Ștergere