luni, 26 noiembrie 2012

Hâc, eu cu dopurile ce votez, pardon, hâc, ce fac?

Zicea Adelina într-un comentariu recent că s-a pricopsit cu multe, multe dopuri de plută şi că ar face ceva cu ele, dar nu ştie ce. Nu-i bai, că am apelat la sursele mele de încredere şi îi dau idei pentru dopuri fără număr, fără număr ...idea

În primul rând, Crăciunul  e chiar după colţ şi se pot meşteri coroniţe, ornamente pentru brad sau reni de rezervă pentru sania Moşului.

- www.fabhousewife.com -

- www.kudzu.com -

- www.shelterness.com

- www.homedit.com -

Prin februarie vine Dragobetele şi decoraţiunile cu inimi sau lumânări romantice vor fi la mare căutare:

- www.thecornerapartment.com -

- www.etsy.com

- www.pimprollin.com -

Şi pentru că oamenii care se iubesc se mai şi căsătoresc, te poţi transforma în decorator pentru nunţi sau măcar decorator pentru ginerică:

- www.tailormadecrafts.blogspot.com - 

Poţi folosi dopurile şi în afara casei:

- www.damncoolpictures.com -

dar şi în interior:
- www.craftynest.com -

- www.blog.debate.com-

Poţi să-ţi decorezi uşa de la intrare:

- www.simpledaisy.blogspot.com -

să-ţi faci monograma sau autoportretul:

- www.glueguncrafts.com -

- www.likecool.com -

să-ţi decorezi pereţii abstract:
- www.oncewed.com -

sau concret:
- www.pinterest.com -

- www.pinterest.com -

Dopurile de plută sunt utile şi la servici pe post de avizier sau stick:

- www.ehow.com -

- www.sustainablog.com -

Iar când te saturi de asistat gravide, te poţi reprofila ca designer vestimentar:

- www.greendiary.com -

- www.barthings.blogspot.com -

După ce ai ales tema, designul, locaţia şi ai realizat opera, vin în inspecţie!cool

17 comentarii:

  1. Saru-mana! Nici nu ma gandeam ca pot face atatea chestii...Optam pentru un covoras, desi nu stiam la ce mi-ar folosi.Acu m-ai bulversat de tot, cu atatea idei.:)) maine imi inventariez "comoara" sa vad pentru ce imi ajunge(pentru placat casa pe exterior in nici un caz!)Daca iese ceva, dau de stire.Daca nu, mai destup o sticla, ca nu mi-a ajuns materia prima.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi rămâne la ideea cu covoraşul de baie. Dacă nu-ţi ajung acum dopurile, îl completezi pe rând :)
      Coroniţa cu dopuri roşii intercalate e drăguţă. Şi bufniţa.

      Ștergere
  2. Super idei! Dar eu n-am nici un dop de pluta, beau numai apa :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am găsit pe net 3 dopuri la 1 leu, ca să nu mai ai scuză :)
      În Maroc poate le negociezi mai ieftin .

      Ștergere
  3. Mama ce de doape! Hahahahha!
    Nu cred ca am sa reusesc sa adun atatea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce de doape! :)) Ce de plute! :))
      Hai că de un stick tot reuşeşti.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Eu m-am dopat bine de tot că am reuşit să mă tai la ambele degete mari în seara asta :((

      Ștergere
  5. Nu mai radeti, mai, de doapele mele! Ca numai eu stiu cat m-am chinuit sa le adun...Ani de zile le-am luat betivilor sticla de la gura, sa nu piarda dopul si abia am adunat de o frapiera.Si in vara am gasit la un second-hand o ditamai sacosa de doape, cu 3 lei! S-a crucit vanzatoarea cand a vazut ca o iau, ma tot iscodea la ce-mi trebuie.I-am zis ca e pentru un proiect secret.Asa de secret, ca nici eu nu-l stiu...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine că eşti strângătoare - peste câţiva ani cine ştie cât de valoroase vor deveni dopurile astea.

      Ștergere
  6. Hi! Dopuri, doape,...Fetita mea, pe la 2 ani (ca acu are 22!) nu era decisa: capac mic? capacel? dop mic? Aha: DOPACEL!
    PS: faine ideile de aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte isteata fetita ta - daca ceva nu exista, trebuie inventat :)

      Ștergere
  7. Foarte multe idei de obiecte extrem de interesante din niste simple dopuri de pluta...
    Cateva chiar imi plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, când imaginaţia prinde aripi, orice poate deveni un obiect frumos

      Ștergere
  8. Daca stiam eu cate lucruri frumoase pot face din dopurile de pluta, ma luam de mult de baut. Cine m-a pus sa ma axez pe cafea? Din plicul de cafea pot scoate ceva interesant? Ca ma apuc sa strang. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai greşit când ţi-ai ales viciul :))
      Se poate face un colaj, mă gândesc.

      Ștergere