vineri, 30 noiembrie 2012

Datorez mulţumiri

Vă mulţumesc tuturor celor care m-aţi felicitat aici la mine acasă, sau pe blogurile voastre, sau pe Facebook, sau pe mail.

Pentru toţi urătorii pun pe masă

tort în culori vesele care să contracareze mohoreala de afară:


băutură cu ditamai dopul care va fi donat Adelinei:


şi băuturi savuroase pentru cei care nu beau din sticle cu dop



Serviţi cu încredere că astea virtuale nu îngraşă. happy

Vă mulţumesc vouă pentru urări şi părinţilor mei că mi-au dat nume sărbătoribilbig hug kiss

18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Şi tu, şi tu. :)
      Dar cum se vor împăca în stomac tortul cu măsline şi castraveţii muraţi?

      Ștergere
  2. Tortul e delicios! Multumim! ✿✿⊱ ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal ca dadeam si pe aici! :))
    Am inhatat o felie buna de tort, care e superb, si am gustat din toate paharele. Adelinei i-am lasat doar dopul :))
    Multumesc! ✿

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-aş avea un tort din ăla pe viu, m-aş uita la el în loc să-l tai. :D
      Mulţumesc şi eu, din nou :)

      Ștergere
  4. Tortul ala l-ai facut tu, ca pe clopoteii din hartie rasucita?:))Saru-mana de dop, de-asta nici n-aveam in colectie!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-s chiar aşa de multi-lateral pricepută - torturile le las pe mâna altora.
      Dopul ăsta e piesă rară :))

      Ștergere
  5. Buei..stiam eu ca uit pe cineva.
    Voi astia cu nume de sfinti ma enervati.


    Ia sa-mi sarbatoresc si eu ziua numelui meu, ...hmmm


    La multi ani, papuse! te puuuuuuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Important este că ţi-ai amintit înainte să bată gongul de miezul nopţii :)
      Să mă anunţi când te declari Sfântul El-Zorabb ca să vin să mănânc tort de la tine.

      Ștergere
  6. Fur si eu un picut de tort. :D
    La multi ani pentru ieri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Servesc si eu o feliuta de tort, doar cat este in dreptul omizii, de sus pana jos si de la stanga la dreapta. :)) Ce este in acele pahare? Nu as vrea sa ma intorc beata acasa. :))
    La multi ani inca o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place că eşti un om care ştie exact ce vrea, şi cât, şi de unde până unde :))
      În acele pahare ar trebui să fie fresh de fructe, că aşa am dat comandă la Google.

      Ștergere
  8. abia acum am servit tortul virtual, pentru că ieri am alergat toată ziua, da-i bun şi azi, să ştii !... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. OMG!!!! Numai eu am uitat sa te felicit! :(((
    Fac o mică depresie.... :((
    LA MULTI ANI!!!
    Să rămâi la fel de minunată cum esti acum, că tare îmi place de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai liniştită că nu-i nici o supărare, şi nici n-am vreun merit că am numele ăsta.
      Cred că mâncăcioşii de deasupra au mai lăsat ceva tort :)
      Mulţumesc mult! Te pup!

      Ștergere