joi, 22 noiembrie 2012

Cugetarea zilei - copilărească

"Ştii tu ce înseamnă să fii copil? Înseamnă să crezi în dragoste, să crezi în frumuseţe, să crezi în credinţă. Înseamnă să fii atât de mic încât spiriduşii să ajungă să-ţi şoptească la ureche, înseamnă să transformi bostanii în caleşti şi şoriceii în telegari, josnicia în nobleţe şi nimicul în orice, căci orice copil poartă o zână naşă în sufletul lui." - Francis Thompson

Quillingul zilei este o felicitare făcută la cerere pentru doi voinici gemeni care împlinesc în curând 1 an:



detalii:







P.S. Fără nici o legătură am o poftă de îngheţată de moooor.


18 comentarii:

  1. Oare sa fie gemeni? ........ de poftesti asa la înghetata? :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ... că n-am avut greţuri de dimineaţă :)

      Ștergere
    2. Nu cred ... că n-am avut greţuri de dimineaţă :)

      Ștergere
    3. Si dimineata asta cum e? Ai greturi? Ca vad ca dublu scrii! :)))
      Ai primit mailul?

      Ștergere
  2. Ce blonda sunt! ma intrebam cum e inghetata de moooor.:)) Ca nu e nici de vanilie, nici de ciocolata...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))))
    Vai, nu ştiu ce a avut netul aseară , se mişca încet şi eu tot apăsam butonul "postează".
    Am mai postat şi pe alt blog dublu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pofta de inghetata era foarte puternica . Ai inceput sa-ti raspunzi tie :D
      dar de ce nu faci tu acasa? Inghetata cu brownies fierbinti

      Ștergere
    2. Ce bine că azi mi-am ogoit pofta de îngheţată că altfel cine ştie cât mai vorbeam singură şi pe unde?! :D
      Să ştii că am maşină de făcut îngheţată, mi-am luat şi sirop de zmeură şi de mentă, dar tot mai rapid a fost s-o cumpăr de-a gata :)

      Ștergere
  4. Superbă felicitarea! Acum, după ce am văzut fulgul, mă întreb câtă răbdare ai să faci miniaturile acelea de flori! În plus, am început sa studiez fiecare formă din felicitările tale - până și suporții de lemn de la sârma de rufe sunt tot un amalgam de bucle! Ești de vis!

    Note to you: grețurile de dimineață nu vin neapărat mână în mână cu pofta de înghețată. Apar așa... o lună mai târziu. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă emoţionez după atâtea laude. :) Pentru mine e mai simplu şi am mai multă răbdare să învârt hârtiuţe decât să bucătăresc şi să decorez cake-pops sau cupcakes.

      Aşa deci ... noh, să vedem dacă apare greaţa după o lună, dar nu cred. Rămân doar cu pofta :D

      Ștergere
  5. Ai o rabdare incredibila, Andreia. Nu cred ca as fi in stare sa migalesc atatea hartiute. Cum lipesti tulpinitele perpendicular, fara sa se vada urme pe hartia alba?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am lipici lichid la tub, iar tubul are vârful foarte subţire, cât un ac. Şi pot să pun lipiciul exact pe muchie şi se lipeşte aşa de bine încât, odată întărit, nu se desprinde hârtia chiar dacă aş vrea s-o mut.
      În plus, fiind lipici pt hârtie, devine transparent când se usucă. Deci şi când mai dau pe lângă, nu se mai vede la final.

      Ștergere
  6. Incredibil, cata atentie la detalii! Nu cred ca as putea sa lucrez cu atata precizie si acuratete...super!

    RăspundețiȘtergere