vineri, 16 noiembrie 2012

Cugetarea zilei - ciocolata


  • O dietă echilibrată înseamnă să ai o bucată de ciocolată în fiecare mână.
  • Banii vorbesc, dar ciocolata cântă.
  • O zi fără ciocolată e ca o zi noroasă.
  • Avem nevoie de dragoste, dar nici o bucată de ciocolată din când în când nu ne face rău.
  • Cei 12 paşi din programul terapiei ciocoholicilor înseamnă ca niciodată să nu te afli la o distanţă mai mare de 12 paşi faţă de o bucată de ciocolată. 
  • Aş putea renunţa la ciocolată, dar nu sunt genul care să renunţe uşor.
  • Ciocolata e cea mai ieftină formă de terapie şi nici nu e nevoie să-ţi faci programare şi să ieşi din casă.

Cred că am înţeles cu toţii ideea: dacă ciocolată nu e, nimic nu e.

Proiectul handmade al zilei se aliniază perfect la ideile de mai sus:



20 de comentarii:

  1. Subscriu intru totul! Daca ciocolata nu e, nimic nu e!Si daca ciocolata e mica, supararea e mare!Inc-un rand, in cinstea ta!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc ciocolata asa ca sigur as avea nevoie de un set pentru urgente

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un set cu injectare de ciocolata direct in vena? :D

      Ștergere
    2. Nuu, trebuie sa ii simt gustul ...

      Ștergere
  3. Este urgenta! In clipa asta eu voi sparge geamul! :) ca nu mai ciocolata in casa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai să-l spargi cu grijă să nu te tai :)
      Mulţumesc pentru vizită.

      Ștergere
  4. OMG! 10 cutii vă rog...doar o primă comandă.... :D
    Ce idee minunată!
    iar vorba "Aş putea renunţa la ciocolată, dar nu sunt genul care să renunţe uşor." o voi face poster! :D E GENIALA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întradevăr, ţie ţi se potriveşte perfect orice zicală despre ciocolată :)
      Poţi să preiei ideea, alături de Problem Solver şi Innovatrix :)

      Ștergere
  5. Uite, eu tocmai acum am mancat o jumatate de tableta de ciocolata cu arahide si a fost foarte buna ;)
    Deocamdata nu sparg geamul...dar iau o cutie si-l sparg maine :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca stiu ce sa ii zic la Mosul sa-mi aduca! Iubesc ciocolata iar modelul acesta cu gemulet mi s-ar potrivi de minune! Poate m-as putea stapani :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Moşul trebuie să aducă ciocolata din oficiu, fără să i-o cerem.

      Ștergere
  7. Uite asa imi mentin silueta, cu dieta echilibrata. :))
    Si nu renunt usor... Ce pofta mi-ai facut de ciocolata! Il trimit acum pe Ionut sa cumpere, ca nu mai am in casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite unul din avantajele de a avea un copil, şi nu o pisică. :) Horthy nu s-ar duce nici împins.

      Ștergere
    2. Si copilul se duce tot impins. Sau mituit. :))

      Ștergere