marți, 6 noiembrie 2012

Codru-i frate cu românul

Aşa că de ce să nu primim un copăcel - doi în casa noastră şi să-i folosim pe post de ....:

CUIER

- www.fruitimage.com -

- www.lostateminor.com -


MASA & SCAUN

- www.inhabitat.com - 

- www.uberreview.com -


BIBLIOTECA sau RAFT PENTRU CARTI

- www.blog.2modern.com -

- www.vi.sualize.us -

- www.demagz.com -

- www.furnimagz.com -


BALUSTRADĂ

- imaginationinmetals.com - 


SCARA PENTRU PATUL COPIILOR

- designeast.eu - 


PAT

-www.bedroominterior.co.uk -

- handcuffthechildren.blogspot.com


STICKER DECORATIV PE PERETE


Lista e deschisă, o puteţi continua.

16 comentarii:

  1. Ai cam acoperit toata "gama"! :))
    Oare chiar or mai fii variante? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Canapele n-am gasit, dar trebuie sa fie şi cu model copăcesc

      Ștergere
  2. îmi vine să-mi iau o casă special ca s-o decorez așa !
    Dacă ar exista leac pentru fonsuri insuficiente...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dă anunţ: "caut sponsor!" sau îl pui pe Mixu să sculpteze :)

      Ștergere
  3. Cine are imaginatie, are! cine nu, are numai copaci...

    RăspundețiȘtergere
  4. O, cel mai mult imi place balustrada
    Scaunele nu sunt practice si nici etajerele. Pt doua-trei carti ocupa un spatiu care poate fi umplut altfel ...mai functional.
    E bine daca ai o casa mare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie-mi place mult cel mai mult balustrada şi apoi cuierul.

      Ștergere
  5. Balustrada este senzationala! Iar copăcelul - raft de cărți l-am vazut și în București (era de la Moulin Roti) dar la pretul de numai 780 RON (acum 2 ani) m-am abținut fără probleme de la achiziție... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, la preţul ăsta m-aş fi abţinut şi eu. Un tâmplar priceput cred că l-ar putea face muult mai ieftin.

      Ștergere
  6. Subiectul imi aminteste de o lustra facuta, de tatal sotiei mele, din radacini si crengi intortocheate, care a fost montata intr-un local. Dadea o nota arhaica si ii tinea pe consumatori cu ochii "lipiti" de tavan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, socrul tău e maestru la a transforma crengile şi rădăcinile în obiecte de decor.

      Ștergere
  7. Toate sunt dragute, dar patul si radacina de la balustrada m-au topit. Vreau si eu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Observ că pentru balustradă trebuie organizată o licitaţie - toată lumea o vrea :)

      Ștergere
  8. Si mie mi-a placut tot balustrada :)
    Multe sunt frumoase, chiar amuzante, dar, in general, nu sunt practice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele-s pentru frumuseţe, altele pentru utilitate. Mai rar găsim şi 2 în 1 :)

      Ștergere