vineri, 19 octombrie 2012

Meniu pentru cină

Să spunem că vă vine soacra în vizită şi trebuie să gătiţi ceva. Nu e cazul să faceţi 5 feluri de mâncare că atunci stă peste voi toată seara. Ceva bun şi simplu, şi totodată impresionant.
Sau să zicem că e seara în care vin prietenii să vă uitaţi la To Rome With Love - trailer , sau să jucaţi whist. Şi iar trebuie să faceţi ceva bun şi simplu.

Nu vă stresaţi: avem mai jos reţeta de fel principal şi cea de desert.

Felul principal: Quiche a la Raluca . Nu vă speriaţi că articolul este lung, de fapt reţeta e foarte simplă, însă Raluca ne dă toate detaliile şi imaginile ca să iasă perfectissimo.
- poză de pe blogul Ralucăi -

În privinţa aluatului, instrucţiunile trebuie urmate întocmai ca în armată şi nu veţi da greş. Dar la umplutură puteţi merge pe mâna Ralucăi sau puteţi varia şi încerca:
- variantă vegetariană - înlocuind pur şi simplu baconul cu ciuperci
- sau variantă vegetariană cu broccoli, ceapă verde şi trei feluri de brânză - reteta
- variantă carnivoră cu pui - reteta
- variantă piscicolă cu ton - aici sau cu somon afumat - aici

Buuuun, iar ca desert, pentru că toamna e anotimpul dovlecilor pântecoşi, Siharta prezintă Prăjitură cu dovleac şi brânză dulce . E foarte - foarte - foarte bună, încercat şi garantat.
- poză de pe blogul Sihartei -


Aşadar v-am ajutat să faceţi impresie cu mâncarea. În schimb, cu spălatul vaselor la final, cu conversaţia sau cu câştigul la whist sunteţi pe cont propriu.
A doua zi, de la 6 seara, vă aştept să mergem împreună la întâlnire cu Kathy Smith , ca să vă ajut să scăpaţi şi de calorii.

Dacă după asta, soacra se va programa de 4 ori pe săptămână să vină la voi la masă, ba chiar deodată cu prietenii, nu e vina mea, nici a fetelor. Ci doar a voastră că aveţi stofă de Master Chef. winking

10 comentarii:

  1. Haleluia!
    Soacra nu mai vine ca e tare mare distanta si de bucatarit se ocupa sotul, adica el e Master Chef! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine de tine - esti ca la restaurant unde comanzi ce vrei sa mananci, dar gratis.

      Ștergere
  2. Daca-i fac eu o mancarica de ciuperci proaspete din gradina, dubios-comestibile, nu mai vine curand! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. deci de-aia nu prea-mi vine soacra-n vizită !...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eiii, ce surpriză! Mă bucur daca ți-a plăcut atat de mult rețeta cât să o menționezi aici! Super! :D Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plăcut mult şi am zis să afle şi alţii ce bunătăţi ştii tu să faci. :)

      Ștergere
  5. Cand vine soacra in vizita scap usor, ca nu sta decat sa bea o cafea. Dar daca vin prietenii sa jucam un rentz sau remi, am nevoie de oala cu ciorba sa ii satur. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfoai, de când n-am mai jucat rentz - mi-ai făcut dor :)

      Ștergere