marți, 23 octombrie 2012

Cugetarea zilei - styling

Nu înţeleg de ce unii merg la coafor şi se tund în stilul nearanjat şi ciufulit, iar apoi folosesc o grămadă de spumă - gel - ceară - fixativ ca să le stea freza bine.


Proiectul handmade al zilei, pe de altă parte, nu are nimic de-a face cu patimile capilare, ci cu anotimpul frumos de afară:


22 de comentarii:

  1. Eu o numesc "tunsoare cu grenada"! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar mă gândeam ce legătură au una cu alta.
    Poate vântul ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh, unde sunt vremurile de altadata, cand femeile isi faceau "permanent" si stateau cu bigudiurile in cap prin casa...Si cand imi impleteam eu fix 100 de codite, ca daca ieseau numai 98, stricam si o luam de la capat...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stateai cu bigudiurile în cap? Si nu zornaiau cand ziceai nu? :))

      Ștergere
    2. Aveai atâta răbdare încât să împleteşti 100 de codiţe??

      Ștergere
    3. Nu singura, asta era o pedeapsa colectiva pentru colegele de camera din camin in duminicile in care eram consemnate pentru buna purtare.Ca eram tare cuminti...:))

      Ștergere
  4. La claia mea de par e greu sa mai zornaie ceva.Si ziceam Nu din deget, nu din cap.:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Niciodată nu mi-am pus bigudiuri şi să stau cu ele in cap ore întregi. Doar la nunta fratelui meu mi-am făcut o împletitură în jurul capului a la Iulia Timoshenko şi am dormit groaznic cu nasu-n saltea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai fetelor, cine si-a pierdut accentul, eu sau voi? Nu se spune corect ca stateai cu bigudiurile "pe cap" sau "în par"?! Voi ziceti ca stateai cu bigudiurile "în cap"...... suna ciudat! Sau sunt eu dusa?

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate ne punem si mintea pe moatze, sa mai incretim circumvolutiunile! Si atunci ar fi corect "in cap"...:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Andre, ai in plan o schimbare de frizura si vrei sa te ajutam cu idei?
    Ce zici de stilul Depeche Mode?
    Cool felicitarea de toamna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am tuns deja luna trecuta a la Neti Sandu, dar nu ma pune sa-ti spun horoscopul. :)

      Ștergere
    2. Si iti sta asa drept? Motanu te-a mai recunoscut?

      Ștergere
    3. Asta-i buba - că nu prea stă drept. Nici nu-l interesează să maă recunoască atâta vreme cât îi dau de mâncare :)))

      Ștergere
  9. Eu imi puneam "moate" in par, sa stea parul cret si cand ma vedeam in oglinda bagam capul la dus urgent, sa scap de carlionti. :))
    Cred ca cea mai interesanta tunsoare ramane cea a lui Sinead O'Connor. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai interesanta şi cea mai simplu de întreţinut sau de aranjat într-o dimineaţă pe fugă :))

      Ștergere
  10. .... si matale pe unde haladuiesti de nu mai postezi nimic de 4 zile? Ti-ai pierdut inspiratia? Ia fugi pana la Radu Mazare si întreaba-l ce a mai facut....!
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut o grămadă pe cap, în cap şi în jurul capului. :)) Dar revin.
      Radu Mazăre se plânge de vreme - când plouă nu poate ieşi la plimbare.

      Ștergere