luni, 1 octombrie 2012

Cugetarea zilei - scrisă de un burlac inspirat


  • Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate; dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău, nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr, acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul. "
  • (Prima epistolă a lui Pavel către Corinteni, capitolul 13, versetele 4-7, traducerea Cornilescu).

Indiferent de credinţa religioasă pe care o avem (sau n-o avem) trebuie să recunoaştem că dragostea asta descrisă de apostolul Pavel ar rezolva şi problemele de cuplu, şi ale societăţii în general, şi ar rămâne ştirile de la ora 5 fără material de dat pe post. 

Quillingul zilei e pe aceeaşi lungime de undă:







11 comentarii:

  1. Inspirata alegere pentru citat. Azi suntem pe aceeasi lungime de unda :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un început foarte frumos de saptamana cu aceasta cugetare! Cata dreptate ai!
    Dar nu ne povestesti un pic si cum a fost la sarbatoarea castanelor?
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevărul e că anul ăsta am participat foarte puţin la evenimente. Dar am să adun nişte informaţii şi imagini şi am să scriu special pt tine, că eşti departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Esti o scumpica!

      Ștergere
    2. Nu pot posta liber, decat la un alt comentariu.
      Asa ca...sa ma incluzi te rog si pe mine la 'special pentru' in ceea ce privesc detaliile de la sarbatoarea castanelor la care nu am fost niciodata desi mi-am dorit de mai multe ori sa ajung..

      Ștergere
  4. Ciudat ... tu nu poţi comenta la liber la mine, eu trebuie să scriu fiecare comentariu de două ori la tine că primul dă eroare ...
    Am făcut deja un mic raport sărbătoresc.
    Păcat că nu ai ajuns niciodată pentru că nu eşti peste mări şi ţări. La anul te trag de mânecă din timp.

    RăspundețiȘtergere
  5. deja îmi vine să mă îndrăgostesc :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca toti cei care spun sau isi inchipuie ca iubesc ar respecta acel indreptar, am putea spune ca suntem deja in paradis.
    Imi plac mult floricelele alea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ar fi prea frumos ...
    Mulţumesc pentru vizită :)

    RăspundețiȘtergere