luni, 8 octombrie 2012

Cugetarea zilei - luni

"Zilele de luni sunt hârtoape aşezate în drumul vieţii." - Tom Wilson

"Uneori se merită să stai în pat lunea decât să risipeşti restul săptămânii încercând să descifrezi înţelesul zilei de luni." - Dan Salomon
Doar uneori? Mereu!

"Lunea este pedeapsa lui Dumnezeu pentru ce am făcut în week-end."
Ups! worried

"De ce lunea este atât de departe de vineri, iar vinerea atât de aproape de luni?"
Chiar aşa - de ce? de ce?! de ce??!! at wits' end

"Un dependent de muncă este un individ a cărui distracţie preferată este dimineaţa zilei de luni." - Gil Stern
Nu e cazul!

"Lunea reprezintă un mod îngrozitor de a-ţi petrece 1/7 din viaţa ta." sigh

Nici gunoiul să nu-l dai afară lunea că se împrăştie găinile."  - Proverb românesc
Asta n-am mai auzit, dar e bine să iau aminte ca să nu am de căutat găinile prin tot cartierul.

Asta sună bine doar în engleză: "Monday is like a math problem: add the irritation, substract the sleep, multiply the problems, divide the happiness."

"În dimineţile zilei de luni ajung mereu la convingerea că toţi oamenii sunt nişte ticăloşi."  - H. Allen Smith
Mai ales ceilalţi şoferi, dj-ul entuziast de la radio (în ce zi se crede?!) şeful, colegii de birou, clienţii, toţi cei care pun melodii vesele pe facebook, cei care sună la telefon sau la uşă ... not listening

"Marţea este dovadă clară că am supravieţuit zilei de luni"
Doamne ajută!

Într-o asemenea zi vă daţi seama că nu există quillingul zilei. yawn

21 de comentarii:

  1. draga mea, mi-ai mers la suflet lunea asta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce rapid ai reacţionat, abia am terminat de cugetat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Het leven wordt pas echt een feest,
    als het weer maandagmorgen is geweest."

    Adica....

    Viata este o sarbatoare dupa ce trece lunea de dimineata!

    Deci ... mai e o ora si gata! :))))
    O saptamana frumoasa si cu spor Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  4. bine ca mi-ai adus aminte sa postez o melodie vesela pe facebook :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Shori, mulţumesc pt vizită ... da' noi suntem prieteni pe facebook? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Gura pacatosului adevar graieste!Mare adevar ai cugetat!:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simt adevărul ăsta pe pielea mea - casc întruna de dimineaţă.

      Ștergere
    2. Deci si eu sunt de acord cu tine in aceasta privinta.
      Doar ca azi a fost exceptia care evident, intareste regula.

      Saptamana buna incepe uneori cu luni:D

      Ștergere
  7. Zorabule, fugi d-aci dacă faci excepţie! Azi pe blogul meu se doarme în papuci! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand o sansa mare mare iti bate la usa, poate sa fie prima luni de dupa anul nou.


      App..tu sigur nu ai pe cineva drag care sa se fi nascut intr-o zi de luni? :D

      Ștergere
    2. Ai şi tu dreptate: o şansă bună trebuie apucată la orice oră din zi sau din noapte.
      Nu am, adică nu ştiu.

      Ștergere
  8. Pentru că am întârziat și nu am citit cugetarea luni, am ocazia să îți urez "O zi minunată de marți!". Foarte frumoase citatele!

    RăspundețiȘtergere
  9. O zi frumoasă şi ţie - sărbătorim că am supravieţuit zilei teribile de ieri! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Uneori martea poate fi mai rea ca lunea
    Lunea a fost obisnuita si linistita dar azi....au explodat problemele :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu ştiam că Nemţia e în urmă cu o oră, nu cu o zi :)
    Fii bărbată, Hapi, că trece!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hei azi e miercuri.... tot nu ti-a trecut? Mai un pic si e weekend!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am ajuns miercuri la tine, dar si daca era luni, tot nu puteam spune mai multe. La mine toate zilele par la fel, de cand stau acasa. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc senzaţia, dar imaginează-ţi că toate sunt sâmbete şi duminici. :)

      Ștergere