joi, 11 octombrie 2012

Cugetarea zilei - în căutarea fericirii

"Omul fericit este acela care stăpâneşte şi munca, şi dragostea" - Sigmund Freud

"Secretul fericirii nu este să faci ceea ce îţi place, ci să-ţi placă ceea ce trebuie să faci." – James Matthew Barrie

"Fiecare are în mâinile sale propria fericire, precum artistul are materia brută căreia vrea să-i dea o formă. – J. W. von Goethe


"Nu vei fi nicicând fericit atâta timp cât vei fi torturat că cineva este mai fericit decât tine." - Seneca

"Când aveam cinci ani, mama îmi spunea că fericirea este cheia vieţii. Când am ajuns la şcoală m-au întrebat ce vreau să fiu când o să fiu mare, iar au a scris "fericit". Mi-au spus apoi că nu am înţeles tema, iar eu le-am spus lor că nu înţeleg viaţa." - John Lennon

"Când o uşă a fericirii se închide, o alta se deshide; dar, deseori, ne uităm atât de mult la uşa închisă încât nu o mai vedem pe cea care s-a deschis pentru noi." – Helen Adams Keller


Quillingul zilei e tot în căutarea fericirii happy




- detaliu -



Vă doresc tuturor o porţie maaaaaare de fericire, şi în special lui Mixy care experimentează fenomene meteo de interior. big hug


10 comentarii:

  1. Fericire pe dracu! Sunt asa de fericita incat imi vine sa-mi tai venele, doar ca nu stiu daca pe latime sau pe lungime, sa se regenereze...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult citatul din Seneca. Asta sa fie motivul pentru care nu sunt niciodata nefericita?
    Cam cat timp iti ia sa faci o plansa? Ce faci cu ele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi ia cam 2-3 ore, depinde cât de multe figurine conţine.
      Le fac cadou sau le vând pe breslo.ro (stânga sus). După Sărbătoarea castanelor am început să colaborez cu un magazin din Baia Mare care vinde doar lucruri handmade şi chiar am de lucru, doar să ţină fundul pe scaun. :)

      Ștergere
  3. "Fericirea omeneasca nu vine nici de la desfatarile trupului, nici de la bani, ci de la o viata curata si plina de chibzuinta."
    Democritus.

    Imi plac teribil toate felicitarile si ce mai faci tu din hartie.... sunt groazave!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Democritus e adeptul unei fericiri mai spartane, oare ce s-ar fi facut in societatea consumerista de azi - isi lua ultimul iphone sau nu?

      Multumesc pentru apreciere :)

      Ștergere
    2. Democritus este prietenul meu, nici eu nu mi-asi lua ultimul iphone! :)))

      Ștergere
    3. Eu inca nu l-am luat nici pe primul :)))

      Ștergere