marți, 30 octombrie 2012

Comunicat

Lumeee, lumeee, gata nu vă mai plictisesc cu vizite interminabile la bancă - am cont online valabil, am token, am şi ceva bani în cont, totu-i minunat. thumbs up
Aşa de repede m-am vânturat azi înăuntru şi înafara băncii încât n-am văzut nici pereţii, nici prizele, nici păianjenii, nici dacă numele de pe cană coincidea cu persoana. Cred că nici n-au apucat camerele de înregistrare să mă observe.

Acuma trebuie să-mi găsesc alte subiecte de scris şi comentat că am terminat cu banca.

Între timp, ca să vedeţi în ce nopţi de zile se petrec lucrurile în nordul ţării, iată cum arată dealul de vizavi în plin miez de zi:


Vreme de stat în casă şi numărat bani online money eyes

10 comentarii:

  1. Nu vrei sa îmi dai mie numarul de la banca si parola ca îi numar eu.... online! ")))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ha ha..zici ca acuma se ridica deasupra vailor dracula sa iti suga sangele.

      ce imagine ai si tu de la fereastra..perfecta pt halloween. :))))))))))))

      Ștergere
    2. He, he, m-a avertizat deja dna directoare să le ţin secrete. Citez "cam ...cam faţă de toată lumea".
      Cred că de fapt vroia să spună că cine m-a pus să-l împuternicesc pe soţ şi să le dau lor bătăi de cap. :)

      Ștergere
    3. Exact, perfectă pt Haloween - mă sperie aşa rău încât nu vreau să ies din casă :D

      Ștergere
  2. Yeeee!!! Să-l stăpânești sănătoasă! You'll love it! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După câte lupte seculare am dus pt tokenul ăsta, să ştii că I'll love it :)

      Ștergere
  3. brrr ! friguroasă poză !
    bine că ai fost inspirată să numeri banii on-line ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brrr, foarte friguroasa! Am vazut lume care si-a luat deja manusi.

      Ștergere
  4. Mie mi-au dat token odata cu cardul de salariu, n-am umblat niciodata cu el, ca nu e treaba mea sa fac plati, nu sunt eu bancherul familiei.:)Eu sunt responsabila cu cheltuirea in direct, nu online...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stii de ce batai de cap scapi pt ca nu esti bancher. Cheltuirea e partea cea mai usoara :)

      Ștergere