joi, 6 septembrie 2012

Tutorial: im-brosa-za-te

Azi va arat in pasi simpli si fotografici cum puteti sa va faceti singure o brosa draguta din organza.


Pe langa faptul ca o puteti purta prinsa pe o camasa, puteti s-o folositi ca sa prindeti o esarfa sau sa o atasati unei bentite elastice simple pentru par, sau sa decorati o poseta din material textil sau oricum altfel va trece prin cap.

MATERIALE NECESARE:

- organza, bineinteles
- fetru pt spatele brosei
- inchizatoare brosa
- margele mici
- margea mare/charm/nasture decorativ pt mijloc
- ac cu ata in culoare asortata
- foarfeca
- lumanare
- pistol de lipit sau banda dublu adeziva


SA TRECEM LA TREABA!

1. Taiati mai multe cercuri de diferite marimi din organza, minim 5-6. Cu cat sunt mai multe cercuri, cu atat brosa e mai bogata, mai voluminoasa.


2. Treceti cu grija marginile fiecarui cerc prin flacara lumanarii.

3. Pe masura ce sunt trecute prin flacara, cercurile se onduleaza pe margini si iau o forma concava.

4. Claditi cercurile unul peste altul de la mare la mic, marcati mijlocul si coaseti.

5. Acoperiti cusatura din mijloc cu decoratiunea aleasa. Eu am avut la indemana o inimioara sidefata cu adeziv pe spate. Cum am spus, puteti folosi o margea mai mare, un nasture decorativ, un charm.
Coaseti din loc in loc margelele mici.

6. Taiati o bucata de fetru si coaseti de ea inchizatoarea. Fixati fetrul pe spatele brosei cu pistolul de lipit (varianta ideala) sau cu banda dublu adeziva in lipsa pistolului.





Si ... sunteti mandrele posesoare ale unei brose facute cu mana voastra.






Daca puneti in practica ideea, dati-mi de stire.
Pentru intrebari si comentarii e deschis oricand. :)


11 comentarii:

  1. Numai pentru chestia asta si tot meriti sa te trec la panoul de onoare :)Deci trebuie sa parlesc niste organza(nu merge cu tifon , daca n-am altceva?) si pe urma trebuie s-o impusc cu pistolul.Pot s-o impusc direct la pozitie, in pieptul cui stiu eu?:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleo, ce periculoasa esti! Atunci n-ai voie nici cu pistol, nici cu foarfeca, nici cu lumnare, nici cu ac. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba cu ac ma descurc, ca lucram si eu goblen, macrame, chestii de-astea.Acu nu mai nimeresc gaurica nici cu lupa...Da' cu pistolul inca trag bine :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci sa am grija sa nu-ti stau in vizor. :))

      A incercat mama sa ma invete si pe mine sa cos goblen, dar n-am talent - toate cusaturile ieseau stramb.

      Ștergere
  4. Dear, am nevoie de o sugestie , o idee, u can inspire me :)
    Implantul buclucas din sinusul meu e aum intr-o folie sterila din sertar. E un surubel mic pe care vreau sa il transform intr-o amuleta si sa il port la gat ca sa-mi aminteasca de legatura mea cu oamenii care m-au ajutat sa trec peste suferinta
    As vrea sa il montez intr-un cartus mic de argint in genul celor egiptene....dar inca nu stiu cum . Trebuie sa se vada dar si sa fie sigur, sa nu cada....
    Tu ce zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-as trimite la tipa asta - http://www.breslo.ro/Shop/just.paintings - sa-l incorporeze intr-un inel sau pandantiv. Serios.

      Ștergere
  5. Andreia.....nu pot sa ma despart de el.Poate ca nu ma intelegi dar....e talismanul meu.
    Si ea e la Iasi si nu o cunosc.Lucrurile ei sunt foarte frumoase intr-adevar
    Poate gasesc pe cineva la Cluj.....

    RăspundețiȘtergere
  6. A si......daca va fi prelucrat, persoana il va manevra cu o penseta. Nimeni nu-l mai atinge.Acum e intr-o chestie sterila
    Isn t that creepy? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai si tu un pitic dezaliniat :D

    Uite, tipa asta e din Cluj - http://www.breslo.ro/Shop/Curls. Si ea ti-l poate conserva in rasina. Daca vrei, ii scriu sa intreb.

    RăspundețiȘtergere
  8. Oaw....asta da :)
    Scrie-i, sunt curioasa ce spune.
    Ultimele maini care l-au atins sunt cele care m-au vindecat dupa ce am suferit atat...deci da, cine il manevreaza trebuie sa o faca in prezenta mea, cu o penseta
    Daca nu vrea ea, gasesc pe altcineva :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc de tutorial,mi-ai facut o bucurie pentru ca imi doream sa-mi fac si eu asa ceva dar nu stiam cum.Am vazut la nepoata mea dar nu am avut ocazia sa vad cand le confectiona.Multumesc inca odata

    RăspundețiȘtergere