marți, 18 septembrie 2012

Quilling, quilling si non-quilling

Mi-am amintit ca asta e blog de handmade la origine asa ca azi va arat ce am mai invartit in ultimele zile si nopti.

Etichete pentru cadouri:


Chestii de La multi ani.
Zic "chestie"din lipsa de inspiratie si pentru ca se pot atasa fie pe un carton de felicitare, fie se pot incadra intr-o rama ca sa formeze un mic tablou, in functie de dorinta destinatarului.

detaliu: 



Acuarele & quilling, tot chestie


Felicitare masculibila :D


Ma pregatesc cu zor pentru ca vor fi afisate intr-un stand la Sarbatoarea Castanelor - am sa revin cu detalii despre asta.
Dar, bineinteles, le gasiti si pe Breslo - http://www.breslo.ro/Shop/rollingideas .

6 comentarii:

  1. Bine ca azi esti inventiva si talentata, ca de iubibila ma cam saturasem! Foarte reusite toate, dar ultima e geniala:))Pacat ca e numai bust:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt absolut superbe, inspirate....se vor potrivi perfect la sarbatoare castanelor.
    O chestie de genul asta in Iulius costa cam 15 Ron..... (felicitare)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, am vazut si eu.
    Ale mele sunt intre 4 si 7-8 lei, in functie de cat timp si material folosesc pentru ele.
    Iar tablourile intre 14-25 de lei.

    RăspundețiȘtergere