sâmbătă, 8 septembrie 2012

Pregătiri pentru zile albe

   Ştiu că în mod obişnuit se spune "zile negre", dar dacă iarna  care vine va aduce zăpadă de aceeaşi cantitate impresionantă şi calitate durabilă ca iarna trecută, atunci, la cei 157 de centimetri cu care-s dotată, voi vedea doar alb în jur.
 
  V-am spus că după vinete vom mai avea o distracţie cu ardeii.
Spre deosebire de vinete, ardeii n-au sosit în catităţi XXL. Din contră s-au prezentat micuţi şi sfrijiţi ca indianul ăla care n-a mâncat nimic de când a suferit prima decepţie în dragoste - povestea aici .

De data asta, nici n-am mai avut parfum de gumă arsă pe la nas pentru că crocşii i-am aranjat la focul de tabără precedent. 
Dar fumul, să te ţii, a fost de zile mari, având gps eficient care-l direcţiona direct către omul de pe lângă plită şi o tehnică de infiltrare foarte eficientă - ochi, păr, nas, piele, haine, nimic n-a scăpat neafumat.

Picioarele fiind gata epilate, acum m-am concentrat pe mâna stângă şi am reuşit un fel de epilat scurt, dar nu recomand să urmaţi tehnica, nu iese uniform.

Ei, şi am dansat ce-am dansat în jurul focului, cu furculiţa în mână şi mâna la ochi şi am strâns două castroane de împieliţaţi.
Ne-am apucat să-i belim cu răbdare şi abnegaţie ca maică-mea când ne ungea cu cremă mentolată în iarna când ne-a pălit varicela pe toţi patru muşchetarii.
Apoi ne-a cuprins iritarea şi exasperarea ca pe Crin Abramburescu când a realizat că trebuie să-şi strângă perina şi pilota preferată de la Cotroceni.
Dar le-am venit de hac şi acum stau cuminţi lângă vinete.

Castraveţi muraţi mai sunt în stoc de anul trecut. Dulceţuri nu mâncăm, nu facem.
Peste o lună tăiem şi galinaceele + iepuraceele care ajung la categoria grea.

Deci, poate să vină iarna că nu ne ia prin surprindere. Îi lăsăm din nou pe drumari să aibă parte de toate surprizele. Dacă vă săpaţi singuri potecă prin nămeţi, puteţi veni în vizită. :)

6 comentarii:

  1. Ceva damigene de vin sau ploscute cu palinca v-ati pregatit? Ca de-o fi prea frig si nu va ajung lemnele trebuie sa va incalziti cu ceva...:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai si tu dreptate - trebuie ceva care sa creasca gradele ;)

      Ștergere
  2. nu cred că mai am răbdare până la nămeți... salivez deja :D

    RăspundețiȘtergere