marți, 21 august 2012

Supa crema de broccoli

MUSAI SA AVETI

  • 1 capatana de broccoli 
  • 1 cub supa de vita/pui sau jumatate de litru de supa de vita/pui (daca sunteti ca mine in veci nu se va intampla coincidenta sa aveti supa la indemana cand vreti sa faceti crema de broccoli, dar nu toata lumea e ca mine)
  • 2 cani de lapte
  • 300 gr cascaval cubulete
  • 1/2 cana de faina (se poate inlocui cu o mana de ciuperci calite)
  • 1/2 cana de smantana 
  • nelipsitul cuplu sare + piper



MODUS OPERANDI

Inflorescentele de broccoli se desfac in bucatele si se fierb intr-o cana de apa in care se pune si cubuletul de supa de vita pana se inmoaie (sau in supa preexistenta).
Separat in blender se mixeaza laptele cu cascavalul si faina/ciupercile. Amestecul acesta se toarna peste broccoli fiert, se adauga smantana si se amesteca bine. Se lasa sa fiarba un pic si se potriveste cu sare si piper.
Se adauga crutoane si, optional, cascaval ras. 

Si iata ce rezulta:



Spor la gatit - pofta la halit :)








2 comentarii:

  1. Cand locuiam (numai in ro) nu-mi placeau supele creme sau cel putin asa credeam eu
    Acum le ador iar asta pare usor de facut
    Le evit pe cele la plic, odata de nevoie am mancat ciorba de burta la plic :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi plac mult supele crema, supe la plic am mancat doar in studentie

    RăspundețiȘtergere