vineri, 24 august 2012

Radu Mazăre doarme afară


Seară în familia Rolling. Eu citesc, soţul se uită la M.A.S.H.. Într-o pauză publicitară anunţă că iese să pună ferma la culcare.

-         Îhâm, spun cu nasul în carte.

Şi citesc... şi citesc ... şi citesc fără să ţin cont de trecerea timpului şi că M.A.S.H. se terminase deja. La un moment dat soţul deschide uşa vertiginos şi declară:

-         Nemernicul de Radu Mazăre! N-are decât să doarmă pe unde ştie.

Ridic ochii, îl scanez de sus până jos: frunte transpirată, faţă roşie, noroi pe-o latură de picior cu ceva galben-maroniu vâscos scurgându-se şi picurând pe parchet.

-         Ce-ai păţit?
-         L-am fugărit prin toată curtea să-l bag în cuşcă, dar nemernicul s-a tot ascuns!!! În plus, am alunecat şi am spart toate ouăle din buzunar!!!

Nu ştiu dacă să râd de înfăţişarea lui sau să plâng că ouăle noastre bio în loc să ajungă în farfurie se scurg pe pardoseală. Decid în schimb să fac ceva practic şi iau o lavetă să şterg petele.

În timp ce unul făcea duş şi una patrula cu laveta de la uşă până la baie distrugând urmele, cineva reuşea să-şi păstreze calmul şi postura regală:
  

P.S. 1 – Totuşi am avut timp zilele astea să şi lipesc nişte hârtiuţe şi am făcut nişte etichete pt cadouri. După cum se vede îmi place enorm combinaţia portativ-trandafiri.


P.S. 2 – Poate vă întrebaţi cine e Radu Mazăre de Baia Mare. Ei bine, este iepuroiul nostru care a primit această titulatură pentru că e singurul şi fericitul şef de harem peste 3 iepuroaice.

 P.S. 3 – Avem găini, iepuri, pisică şi bibilici. Prin vecini mai există curci şi câini. Vindem bilete la zoo. Tur complet cu ghid.

7 comentarii:

  1. Ce fain!!!! M-am distrat de dimineata, m-am si teleportat in curtea voastra cu gandul, asa de "vizibil " ai povestit
    Eu pe Mazare, totusi, nu-l inteleg. Cum sa nu vrei domnle sa intri cand te asteapta 3 ?
    Nici ca i se potrivea mai bine alt nume

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))) Cine i-a pus numele ăsta inspirat ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce toata vara l-am vazut la stiri pe adevaratul Mazare cu gagicile dupa el ne-am dat brusc seama ca iepuroiul nostru merita aceeasi titulatura. A fost o decizie de comun acord.

    Hapi, doarme separat ca, deh, oboseste dupa munca si are nevoie de odihna netulburata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat. Pentru mentinerea vitalitatii iepuresti este necesara o oarecare perioada de refacere :D
      Este cunoscut iepuroilor ca iepuroaicele pot impiedica (de multe ori din simplu capriciu) procesul de odihna si relaxare. Exemplu: "Draga Raducule, mai adu si tu niste morcovi din aia fragezi cat ma uit eu la prezentarea asta de moda" sau "Mai curata si tu veranda, ca s-a umplut de frunze de la ultima furtuna"...

      Ștergere
    2. sarmanii iepuroi neodihniti

      p.s. multumesc pt vizita

      Ștergere
  4. La tine e "ferma vesela"! Pe motan il cheama Sfinx sau Ramses?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Doar pozitia lui e egipteana, numele are alta sorginte: Horthy. :D
    Animalele care au avut de-a face cu mine au avut mereu nume cu rezonanta. Ia sa-mi notez sa fac un pomelnic cu toate.

    Iti multumesc si tie pt vizita :)

    RăspundețiȘtergere