joi, 28 iunie 2012

Ziua buna se cunoaste de la prima cafea

Ta naaaa ... in sfarsit am reusit sa realizez primul tablou "quillingit".

E departe de perfectiunea din lucrarile Yuliei Brodskaya sau Natashei Molotkova, dar, vorba reclamei, e mic si e munca proprie.

*daca va place fotografia tabloului meu nu va uitati pe linkurile celor doua artiste ca apoi n-o sa va mai placa tabloul meu, lucrarile lor sunt absolut fantastice


N-am facut poze pe parcurs, dar voi descrie pasii de executie:




1. se cumpara prin 2011 un mic tablou cu panza in alb de la Jysk si se pune bine la loc ferit

2. se bantuie pe net la furat idei

3. se gaseste ideea si se face o schita in cap sau pe foaie

4. se fac figurinile care reprezinta cestile (fara torti) si florile, doar conturul acestora

5. se pozitioneaza orientativ pe baza tabloului

6. se taie cu cutterul in locurile unde florile se imbina cu cestile

7. se lipesc cestile si florile in pozitia definitiva

8. se fac si se lipesc frunzele, doar conturul

9. se picteaza: interiorul cestilor cu alb, al frunzelor cu verde si al florilor cu roz. De asemenea se picteaza toata zona din jurul figurinelor cu maro deschis.

10. se lasa la uscat si se urmareste meciul zilei

11. se umplu contururile cestilor, frunzelor si florilor, conform culorilor alese

12. se realizeaza si se lipesc tortile intersectate ale cestilor

13. se formeaza si se lipesc literele



14. se pune pe spate o agatatoare - asta ar fi trebui facut la pasul 3, ca sa fie mai usor



15. se da primului doritor, in acest caz cumnatei. Si gata!

* Am omis pasii cu hranit pisica, gatit cina, spalat vasele, somnul de dupa meci, spalatul pe dinti, mersul la servici, vorbitul la telefon, verificat mail-ul si facebook-ul ... etc. Nu cred ca au avut vreo influenta asupra tabloului asa cum nici alinierea Venus-Saturn-Pluto nu decide cine ne va reprezenta la Bruxelles. :)))










4 comentarii:

  1. Ai devenit foarte talentata intr-un timp relativ scurt. De fapt....cine stie de cand faci tu quilling de-asta. Eu nici nu auzisem de el pana sa te citesc pe tine :)
    Du-le la servici si expune-le......si pe FB la fel ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, Hapi.
    L-am afisat pe FB si deja l-am dat si mai am de facut unul pe aceeasi tema. E in lucru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur stiu sigur ca-ti place ce faci. Iar cand o sa fie iarna si frig o sa ai mai mult timp pentru hobbiul asta
    Uite na ce ganduri imi trec mie prin minte ...despre iarna si motait la gura sobei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuuuu, Hapi, nuuu ... inca nu m-am saturat de vara, chiar daca e un pic prea hot

    RăspundețiȘtergere