luni, 18 iunie 2012

Somn usor

Am promis ca voi cauta niste paturi originale pe masura noptierelor. Ca urmare am spionat precum paparazzi si iata ce am gasit:

patul Sheherazadei - in care l-a convins pe regele Shahryar sa nu-i curme viata, facandu-l curios sa afle o noua poveste si o noua poveste si o noua poveste ...



lup de mare neinvins si neinfricat
Jack Sparrow e la carma si in pat  






Cenusareasa nu s-a ales doar cu o pereche de pantofi unicat din partea zanei, ci si cu o caleasca pe care a transformat-o in pat si a dus-o in castel


sa-l intelegem pe Peter Pan ca nu a focalizat perfect cadrul - e greu sa dai din aripi si sa pastrezi obiectivul drept



O fi dansat cu lupii Kevin Costner, dar il ajungea si pe el oboseala


Tom Cruise a fost nevoit sa se adaptaze stilului samurai de a dormi


casatorit cu Marion, Robin Hood are un pat care sa-i aminteasca de padurea Sherwood


atat de convins a fost Cristofor Columb ca pamantul este rotund si va ajunge in Indii luand-o catre vest, incat si-a comandat un pat de aceeasi forma


la Top Gear nici o masina nu se pierde, ci se transforma


Ronald Macdonald  e dependent de hamburgeri definitiv si iremediabil


iar preferatul meu cred ca ar fi asta



4 comentarii:

  1. Patul Seherezadei, asta ma reprezinta :)
    Numai ca eu nu stiu sa spun povesti, nu mi-ar cumpara nici un print asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, cum nu stii sa spui povesti? Stii foarte bine. Mai trebuie doar convins printul sa achizitioneze baldachinul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă tem că pt ultimul va trebui să ne batem :)

    RăspundețiȘtergere