duminică, 1 aprilie 2012

Salata mexicana a la mama

INGREDIENTE: 


- o caserola (500 gr) de champinion, calite cu putina ceapa
- 2-3 morcovi rasi pe razatoarea mare
- 4 oua fierte si rase pe razatoarea mare
- 4 felii de sunca taiata cubulete
- 1 conserva de  porumb
- 2 fire de ceapa verde taiata marunt
- maioneza
- vegeta
- masline pt ornat

Aceste ingrediente se aseaza intr-un castron in aceasta ordine: ciuperci - morcov - jumatate din cantitatea de maioneaza in strat subtire, bine intins - ouale fierte - sunca - porumb - restul de maioneza - ceapa verde - maslinele.

Deasupra fiecarui strat (mai putin la ultimul, de ceapa verde) se presara cate un pic de vegeta. Se pune in frigider si se serveste rece.

  
Pofta buna! :)



P.S. Acest articol este dedicatie speciala pt Calin ca sa nu ma mai sune de fiecare data sa ma intrebe ordinea ingredientelor. :)))) Unu la mana telefonul costa, doi la mana poate sunt cu mainile ocupate cu ceva felicitare si nu pot raspunde prompt.

7 comentarii:

  1. Mmmmmm ce buna trebuie sa fie ... Propun o degustare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. tu inca esti in perioada "fara carne" :D

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult pt reteta ,Andreia ,am mancat asa ceva la mama ta si mi-a placut foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
  4. acum, ca s-a dezvaluit secretul, o puteti face oricand

    RăspundețiȘtergere
  5. Suna bine dar eu ocolesc pe moment tot ce inseamna maioneza, oua, carne (exceptie carnea slaba de vita)

    RăspundețiȘtergere
  6. am vazut ca tu ai trecut pe raw-vegan, nu-i bai, avem noi, astia "carnosii", portie mai mare :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am trecut, stii ca eu nu sunt omul extremelor. Incerc sa ma abtin putin de la dulciuri si gasesc variante de compromis.
    Cand ajung din nou la Cluj sar pe brownii-le de la Pizza Hut. Desi.....am descoperit eu o reteta delicioasa care are acelasi gust. Numai ca e cu pere inauntru

    RăspundețiȘtergere